Hlavní navigace

HelpDesk společnosti KAKTUS Software uspěl v testu u Lionbridge

[Tisková zpráva] Praha, 5. srpna 2008 – Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámila, že uspěla se svým helpdeskovým řešením HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 při testování Microsoft platformy „Platform test for hosted solutions“.

HelpDesk splnil všechny potřebné požadavky k úspěšnému absolvování těchto testů. Testování bylo realizováno společností Lionbridge Technologies prostřednictvím testovací služby VeriTest, která zajišťuje testování v rámci certifikačních programů globálních technologických platforem. Lionbridge Technologies, Inc. je předním lídrem v poskytování globalizačních a testovacích služeb, který se svými více jak 50 testovacími laboratořemi ve 26 státech světa zajišťuje služby pod značkou Lionbridge a VeriTest.

HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 je systém, který umožňuje přehledným a komfortním způsobem zaznamenávat požadavky uživatelů a následně je díky interním procesům pomáhá vyřešit. Systém je integrálně spojen s platformou Microsoft Office SharePoint 2007.

Společnost KAKTUS Software je dlouhodobým certifikovaným Gold Partnerem společnosti Microsoft s kvalifikacemi: „ISV/Software Solutions“ (Řešení pro nezávislé výrobce softwaru), „Custom Development Solutions“ (Vývoj zákaznických řešení) a Information Worker Solution Competency“ (Řešení pro práci s informacemi).