Hlavní navigace

Herní léto promotým Electronic Arts

[Tisková zpráva] V polovině července zahájil první mobilní Promotým Electronic Arts (EA) slavnostně svoji činnost. Jeho úkolem je představit sortiment společnosti EA, světové jedničky v oblasti videoher. „Naším cílem je atraktivním a aktivním způsobem oslovit nejhůře zasažitelnou cílovou skupinu teenagerů,“ říká Filip Humplík, ředitel komunikační agentury Point2Point, která celý koncept vymyslela a zprodukovala. „Mladí z principu odmítají jakýkoliv diktát reklamy a mainstreamu, chtěli jsme se maximálně přiblížit jejich životnímu stylu.“ Cílovou skupinou jsou samozřejmě i děti a všichni dospělí, kteří si nezapomněli hrát.

Speciálně upravený mikrobus EA s reklamními polepy bude objíždět republiku po dobu minimálně dvou let, primárně o víkendech nebo na předem vytipované zajímavé akce. Mobiliář je vybaven čtyřmi futuristickými stojany s herními konzolemi, kde si zájemci mohou dosyta vyzkoušet technicky dokonalé herní novinky, jako je například pokračování oblíbené série automobilových závodů Need for Speed Most Wanted nebo sportovní řady FIFA 07 a NHL 07. „ Zatím nejúspěšnější akcí byl Tuning Cup, který se konal nedaleko Příbrami na letišti Dlouhá Lhota. Promotéři oslovili cca 1200 přítomných tunerů a vůbec motoristických fanoušků a zhruba 650 z nich jejich výzvu přijalo,“ říká Rostislav Starý z agentury PR POINT, která má promotion na starosti.