Hlavní navigace

Hledání rychle a s přehledem na novém Zboží.cz

14. 10. 2009

[Tisková zpráva] Do podzimní nákupní sezóny přichází Zboží.cz s novými funkcemi a s rychlejšími aktualizacemi nabídek elektronických obchodů.

Služba pro vyhledávání zboží, kterou Seznam provozuje od roku 2007 a která se stala jedničkou mezi srovnávači cen, prošla během posledních pěti měsíců významnou úpravou. V nové verzi ji uživatelé mohou vidět na obvyklé adrese www.zboží.cz.

Zboží.cz shlukuje výrobky
Viditelnou úpravou pro uživatele je hledání v nové databázi výrobků. Zboží si tuto databázi sestavuje automaticky tak, aby v nabídkách obchodů rozpoznalo stejné položky. Při vyhledávání se uživateli nejprve vypisuje seznam unikátních výrobků bez vazby na konkrétní internetový obchod. V druhém kroku si uživatel může zobrazit seznam obchodů, ve kterých je hledaný výrobek k dostání. Velmi přehledně a rychle si tak uživatel vybírá už jen podle ceny nebo dostupnosti a nemusí přitom procházet stránky s příbuznými výrobky anebo jejich příslušenstvím. Detail vybraného obchodu pak zobrazuje další užitečné informace: možný způsob platby, dopravu apod.

Zboží.cz bude aktualizovat několikrát za den
V databázi služby Zboží.cz existuje více než 31 milionů výrobků z více než 10 tisíc elektronických obchodů. Hledání v takovém množství dat vyžaduje systém s vysokou technickou stabilitou a zároveň schopností pravidelně načítat nová data. Nová verze dokáže aktualizovat publikovaná data každou hodinu. Ve staré verzi služba načítala nové položky jedenkrát denně (u velkých obchodů) nebo jednou za 3 dny (u obchodů menších).

Zboží.cz vyhledává
„Většina uživatelů používá Zboží.cz jako specializovaný vyhledávač. Lidé obvykle hledají, které obchody mají výrobek skladem, případně zda se obchod vyskytuje v jejich okolí. Porovnávání podle ceny využívá zhruba 25% unikátních návštěvníků,“ říká Marek Nový, produktový manažer Seznamu.

Další uživatelsky osvědčené funkce služby zůstávají beze změn – stále je možné hledat ve zboží novém i bazarovém, je možné pracovat s filtry pro porovnání cen nebo dostupnosti zboží.“ Pro uživatele, kteří preferují internet v mobilu, je Zboží.cz v mobilní verzi dostupné na m.zbozi.cz.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!