Hlavní navigace

Hewlett-Packard a Attention!Media: Nejlepší reklama na českém internetu

[Tisková zpráva] Virální kampaň Hewlett-Packard sbírá další ocenění

Sdílet

PRAHA, 25. října 2010 – Hewlett-Packard si společně s agenturou Attention!Media odnesl z 5. ročníku FLE Media Awards první cenu za vítězství v kategorii „Nejlepší využití digitálních médií”.

Interaktivní hra „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům”, účinně oslovila celkem 524 000 uživatelů, z nichž bylo 367 409 žen. Navíc 54 % z nich bylo ve věku 18–35 let, což byla předem definovaná cílová skupina pro nákup designového notebooku HP. Stala se tak nejpoužívanější aplikací v síti Facebook z hlediska počtu aktivních uživatelů a tedy i poslaných motýlů v ČR!

“Ocenění si velice vážíme a bereme je také jako závazek, že i v budoucnu budeme připravovat netradiční marketingové kampaně pro naše zákazníky. V nejbližší době to bude například internetová aplikace ve stylu naší současné kampaně na podporu HP Pavilion notebooků pod názvem Paparazzi. Všichni fandové Facebooku se mají skutečně na co těšit,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

Motýlová aplikace navržená v moderním designu, který využitím motýlů přímo odkazoval na promovaný produkt, cílila na mladé ženy 18–35 let, které preferují design a mají rády něco netradičního. Samozřejmě i milují nakupování a jsou často on-line. Sociální síť Facebook proto byla přirozenou volbou pro virální šíření informace o produktu. Cena za oslovení jednoho uživatele se pohybovala v řádech desetin haléřů.

Soutěžící posílali motýlky svým přátelům, za poslané a obdržené motýlky získávali body, tvořili sbírky motýlů a vyhrávali ceny. Bodoví skokani týdne získali designové myši a 3 nejlepší sběratelé na konci soutěže hlavní cenu, designový notebook HP Mini Vivienne Tam Edition.

O tři týdny dříve si stejné interaktivní řešení na podporu nového designového mininotebooku HP Mini Vivienne Tam Edition odneslo dvě ceny ze soutěže Internet Effectivness Awards 2010 – za nejlepší využití sociálních sítí a za nejlepší užití virálního marketingu.

Úspěšnost projektu jen potvrzuje fakt, že koncept byl v identické podobě kromě Česka a Slovenska použit ve dvou dalších evropských zemích.

O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).