Hlavní navigace

HP hlásí: "Na Vánoce jsme skvěle připraveni!"

[Tisková zpráva] PRAHA, 3. prosince 2008 - Společnost HP oznámila, že na předvánoční trh je dokonale připravena a v komunikaci směrem k zákazníkům neponechala nic náhodě. Reklamní kampaň probíhá v širokém marketingovém mixu a aktivity jsou dostatečně rozsáhlé, aby oslovily opravdu každého spotřebitele.

"Prvním předpokladem úspěšných vánočních prodejů je dostatečná zásoba produktů ve skladech, kterou pochopitelně disponujeme.

V prosinci navíc přicházíme s mimořádnými slevami – ať se jedná o domácí, tak i o firemní notebooky HP," vypočítává Marketing Manager divize Personal System Group HP Česká republika a Slovensko, Petr Trešl. „Zahájili jsme také mohutnou tiskovou a internetovou inzertní kampaň na podporu zejména značky HP Pavilion a mimo to pořádáme akce ve spolupráci s vybranými obchodními řetězci přímo v místě prodeje.“

Takzvané „demodays“ provází souběžná inzerce v katalogu příslušného řetězce, společná televizní reklama s některými z nich i další formy vzájemné podpory, jako jsou billboardy, rádiová reklama či inzerce v pražském metru.

„K notebookům HP Compaq opět nabízíme Microsoft Office Home and Student za 199 Kč, což je praxí již osvědčená nabídka,“ doplňuje P. Trešl.

Zkrátka nepřišli ani ti zákazníci, kteří nakupují více notebooků do firmy. Mají možnost získat zdarma k vybraným třem přenosným počítačům HP Compaq zcela automatický vysávací stroj iRobot ROOMBA 530, který se alespoň z pohledu poptávky po HP Compaq noteboocích zcela jistě stal vánočním hitem.

O společnosti HP
HP se zaměřuje na zjednodušení používání technologií pro všechny své zákazníky – od domácích uživatelů až po velké společnosti. S produkty, které zahrnují tisková řešení, osobní počítače, software, služby a IT infrastrukturu, patří HP pozice největší světové IT společnosti. Dne 26. srpna 2008 dokončilo HP akvizici společnosti EDS. Další informace o HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.cz.