Hlavní navigace

HP otevřelo druhý značkový obchod

[Tisková zpráva] PRAHA, 25. listopadu 2009 - Druhou značkovou prodejnu v České republice otevřela společnost Hewlett-Packard v pražských Holešovicích. Zájemci v ní najdou kompletní portfolio HP produktů pro domácnosti a malé firmy, především pak notebooky, stolní počítače, monitory a tiskárny. Zákazníci si mohou nejen prohlédnout, ale i vyzkoušet například designový mininotebook HP Mini by Tord Boontje, malé ultrapřenosné notebooky HP Pavilion dm1 a dm3, nejprodávanější HP notebook pro domácnost HP Pavilion dv6 a nebo třeba největší z modelů – HP Pavilion dv7. Zákaznickým tahákem je dotykový počítač HP TouchSmart, který bude začátkem prosince dostupný na českém trhu v aktuální verzi 600.

„Naši zákazníci tak na jednom místě uvidí všechny produkty a zároveň jim naši odborníci poradí, který model z naší široké nabídky nejlépe vyhoví jejich potřebám,“ uvedl marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko Petr Trešl. Prodejna je součástí předváděcího centra počítačů v Alza.cz v Jateční ulici 33 v Praze 7 a její provozní doba je denně od 8 do 20 hodin. Ve vybraných časech jsou zákazníkům k dispozici i poradci a promotéři HP.

„Věřím, že tímto krokem vyplníme přání zákazníků, kteří chtějí přímý kontakt s nabízenými produkty. Na prodejně HP si nyní může kdokoliv na vlastní kůži odzkoušet kompletní portfolio produktů a vybrat ten, který mu vyhovuje nejvíce. Ihned po otevření prodejny HP jsme zaznamenali ze strany návštěvníků zvýšený zájem o produkty této značky,“ komentuje situaci Jan Samko, marketingový ředitel společnosti Alza.cz.

Pro HP se nejedná o ojedinělý projekt. HP má v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika (EMEA) na 150 “Store in Store”, které zabírají v retailových řetězcích plochu více než 4100 metrů čtverečních. Každý den je navštíví 400 tisíc zákazníků, jimž se věnuje na 150 zkušených obchodních zástupců. Ti denně představují přes 3500 produktů.

V Čechách a na Slovensku HP plánuje otevřít nebo právě otevírá dalších pět značkových prodejních míst, takzvaných HP Zone, a to v Praze, Plzni, dvě v Bratislavě a Košicích. Jde o podobný projekt jako HP Store in Store, pouze se jedná o menší prodejní plochy.

O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.