Hlavní navigace

Nová marketingová kampaň společnosti HP „Paparazzi“ odstartuje na prvním ročníku Prague Fashion Weekend

[Tisková zpráva] Praha, 30. srpna 2010 – Na letošním Prague Fashion Weekend (PFW) spustí HP svoji kampaň Paparrazi zaměřenou na podporu nových designových notebooků HP Pavilion dv6, HP Mini Vivienne Tam a HP Mini 210.

Celosvětová kampaň HP „Paparazzi“ je založená především na důrazu na styl a současné trendy. Využívá motivu celebrit, které se brání dotěrným paparazzi a skrývají přitom své tváře za designové notebooky HP. Kampaň míří především na mladé profesionály žijící ve městě, kteří se orientují a vyznají v nejnovějších módních trendech a technických novinkách.

Notebooky HP se na módním molu v rámci PFW předvedou v neděli 5. Září 2010 od 17.00 hodin v Pařížské ulici v Praze během přehlídky vítěze soutěže mladých návrhářů New Fresh Style. Vítěz, kterého vybere porota v čele s návrhářkou Liběnou Rochovou, obdrží stylový notebook HP Pavilion dv6, coby nástroj pro další tvorbu svých děl.

„Podpora soutěže mladých návrhářů byla pro nás jasnou volbou. Design je jeden z klíčových benefitů, které zákazníci na HP noteboocích oceňují,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP a dodává: „Pro návštěvníky jsme také připravili soutěž, ve které budou moci vyhrát jeden z předváděných notebooků.“

Notebooky HP se představí na módních molech také jako součást přehlídky módní návrhářky Natali Ruden. Přehlídka se uskuteční o den dříve, tedy v sobotu 4. září 2010 od 14.30 hodin.

HP Pavilion dv6
Vysoce výkonný notebook HP Pavilion dv6 s kovovým povrchem je ideální pro jakýkoli typ multimediální zábavy s využitím nejmodernější grafiky, audia i videa. Notebooky jsou vybaveny čtečkou otisků prstů a aplikací HP SimplePass, technologií Dolby Advanced Audio spolu s reproduktory Altec Lansing, webovou kamerou HP TrueVision, která automaticky optimalizuje snímání pro jakékoli světelné podmínky, a aplikaci HP QuickWeb, která uživatelům umožní přístup na webové stránky téměř ihned po zapnutí speciálním tlačítkem bez nutnosti startovat hlavní operační systém.

HP Mini Vivienne Tam Edition
Notebook, jehož váha začína na 1,22 kg a šířka jsou pouhé 3 centimetry, se poprvé představil na molech newyorské přehlídky Fashion Week jako součást Tam jarní kolekce 2010. V ČR ho na speciální akci představila zpěvačka a moderátorka Klára Vytisková. Design notebooku je inspirován klasickou čínskou romancí „Motýlí milenci“ a díky technologii HP Imprint je motiv integrován přímo v povrchu notebooku. Vestavěná kamera může jediným kliknutím tlačítka převzít funkci zrcadla a pomoci HP QuickWeb software lze přispívat na Facebook, posílat tweety, poslouchat hudbu, prohlížet web, či seznam schůzek, posílat e-maily či chatovat během několika sekund po zapnutí počítače.

HP Mini 210
Tento tenký, stylový, velmi snadno přenosný notebook s baterií s dlouhou životností se hodí pro surfování na webu na cestách. Nabízí klávesnici jen o 7 % menší, než je klávesnice plné velikosti, 25,7 cm (10,1") displej WSVGA s technologií BrightView Infinity a rozlišením monitoru 1024 × 600 a integrovanou bezdrátovou síť LAN. Je tenčí než 3 cm a může vážit pouhých 1,22 kg. Snadno se proto vejde do kabelky či kufříku.

O Prague Fashion Weekend
PFW je módní událost roku 2010. Festival módy pro veřejnost představí to nejlepší z dílen zahraničních a tuzemských návrhářů. Součástí programu je také soutěž designérských talentů NEW FRESH STYLE. Přehlídky módních návrhářů a kolekcí světových značek vrcholí v sobotu večerní přehlídkou značky Ferre Milano přímo v Pařížské ulici.

O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.