Hlavní navigace

HP podepsalo strategickou marketingovou dohodu s Omnicomem

[Tisková zpráva] BBDO se přiřadil k reklamním agenturám pracujícím pro divizi Imaging and Printing Group HP

Sdílet

PALO ALTO (Kalifornie, USA), 29. dubna 2008 – Společnost HP oznámila vytvoření strategického partnerství s Omnicom Group Inc., s cílem posunout kupředu globální komunikační strategii své divize Imaging and Printing Group a zároveň vytvořila dodavatelský řetězec, který usnadní tvorbu, správu a tisk marketingových materiálů.

HP také oznámilo, že člen skupiny Omnicom, agentura BBDO, se spojí se sesterskou firmou Goodby, Silverstein & Partners, aby společně pokračovaly v oceněné marketingové kampani „What do you have to say?“.

Omnicom a HP budou v roce 2008 spolupracovat na pilotních projektech tohoto tiskového dodavatelského řetězce s několika nadnárodními značkami. Díky výhodnější nabídce této sady řešení mohou agentury Omnicomu očekávat snižování nákladů na tisk při současném zvýšení efektivity svých marketingových kampaní. „Jsme potěšeni posílením partnerství s HP,” uvedl prezident a generální ředitel Omnicom Group Inc. John Wren. "Naše společnosti mají mnoho společného. Věříme, že změna významně posílí naše obchodní procesy, umožní nám efektivnější tisk, pomůže snižovat náklady a zmírňovat ekologické dopady.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).