Hlavní navigace

HP získalo ocenění STAR za inovativní služby podpory

[Tisková zpráva] Odborníci z celého světa uznávají kvality podpůrných služeb společnosti HP a řadí ji mezi nejlepší firmy v oboru

Praha, 12. ledna 2010 – Společnost HP získala ocenění Fall 2009 STAR Award za vynikající služby v oblasti podpory udělované organizací Technology Services Industry Association (TSIA).

HP si vysloužilo ocenění v kategorii Service Excellence in Innovative Support za své dlouhodobé inovace v oblasti technologií, procesů a týmů, jejichž posláním je poskytovat zákazníkům co nejkvalitnější podporu. Toto ocenění převzali zástupci společnosti HP na konferenci Technology Services World v Las Vegas na konci loňského roku.

„Inovativní podpůrné programy a technologie pomáhají společnosti HP lépe a novými způsoby komunikovat se zákazníky, více rozumět jejich potřebám a poskytovat jim všestrannou podporu,“ řekla Tara Bunch, viceprezidentka HP Global Customer Support Operations. „Ocenění Fall 2009 STAR Award je pro nás velkou odměnou i zadostiučiněním.“

Ocenění Fall 2009 STAR Award v kategorii Service Excellence in Innovative Support se uděluje společnosti, která si nejvíce osvojila inovace v personální politice, procesech a technologiích zvyšujících produktivitu zaměstnanců, úroveň služeb a celkovou spokojenost zákazníků. Oceněná společnost musí také umět předcházet možným problémům a efektivně zvládat více činností prostřednictvím neasistovaných kanálů. „Ocenění STAR jsou uznávána jako jedna z nejvyšších v oblasti organizace služeb a podpory,“ řekl Stephen Smith, ředitel pro finance a informatiku firmy TSIA. „Tímto oceněním vyslovili odborníci z celého světa společnosti HP uznání za poskytování podpory na světové úrovni a zařadili ji tak mezi nejlepší firmy v oboru.“

Ocenění STAR jsou udělována od roku 1990 technologickým společnostem, jež vykazují mimořádné provozní podmínky, inovace a nabídky v oblasti služeb. Produkty HP jsou podporovány oceňovanými programy záručních i pozáručních služeb HP Total Care. Mezi možnosti online podpory HP patří fóra podpory pro zákazníky, bezplatně nabízené uživatelské online lekce, zvláštní videokanál věnovaný podpoře, PC Tune-up Center a nově navržený web HP Customer Care. Profesionálové z center podpory HP jsou navíc nepřetržitě k dispozici na telefonu.

Další informace lze najít na webu www.hp.com/go/to­talcare.

O organizaci Technology Services Industry Association
Technology Services Industry Association (www.tsia.com) je největší a nejaktivnější asociací v oboru technologických služeb. Má více než 50 000 členů ze 300 společností v 80 zemích. Jejími členy jsou manažeři a profesionálové z celého světa, kteří se dlouhodobě pohybují v oblasti služeb.

O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.