Hlavní navigace

Hudebniny Domu knihy Kanzelsberger jsou na Facebooku

[Tisková zpráva] Sociální sítě jsou fenoménem posledního roku, který knihkupecký řetězec Kanzelsberger v marketingové komunikaci rozhodně neignoruje.

Po spuštění vlastní prezentace na Facebooku loni v květnu firma nyní v únoru zřídila samostatnou stránku oddělení hudebnin pražského Domu knihy Kanzelsberger.

„Facebook se nám osvědčil jako skvělý nástroj pro aktivní a především obousměrnou komunikaci s našimi zákazníky,“ vysvětluje Zdeněk Fekar z marketingu knihkupectví Kanzelsberger. „Cílovka specializovaného oddělení, jako jsou hudebniny, je přeci jen jiná, proto jsme se rozhodli oslovit samostatnou stránkou také je,“ dodává marketér Fekar.

Renomovaný obchod s hudebninami prodává a vykupuje nový i antikvární notový materiál, knihy o hudbě a zpěvníky.

Nová stránka má adresu http://www.fa­cebook.com/pro­file.php?id=4536­33530390. Firma Kanzelsberger byla založena v roce 1990. Se svými 39 obchody ve 27 městech republiky je největším knihkupeckým řetězcem se zhruba desetiprocentním tržním podílem.