Hlavní navigace

iDNES.cz spustí nový internetový portál pro ženy OnaDnes.cz

[Tisková zpráva] Praha, 31. srpna 2010 - Každá je ta pravá. Tak zní claim kampaně nového internetového portálu pro ženy OnaDnes.cz, který startuje od 1. září na zpravodajském serveru iDNES.cz. Hlavní myšlenkou kampaně je poukázat na to, že portál OnaDnes.cz je určen převážně pro ženy, a to všech věkových kategorií a profesí.

„Na internetu přibývá žen, ale iDNES.cz se rozšiřoval spíše v oblasti projektů pro muže. Cítili jsme v tom trochu dluh,“ řekl Michal Hanák, šéfredaktor serveru. „Nejde nám o to získat pro OnaDnes.cz jakoukoliv návštěvnost. Ostatně nynější podoba Ony byla na internetu velmi úspěšná. Do budoucna chceme hlavně zvyšovat podíl žen,“ dodává.

OnaDnes.cz je určena pro ženy, které se zajímají o veškeré dění kolem nich, a to z oblasti jak soukromé, tak i pracovní. Kromě pravidelných oblíbených rubrik o módě, kráse či vztazích, čtenářky čekají nové recepty, pravidelná stránka s dietou, stránka o mužích, o těhotenství a rodičovství či jarmark s bazarem módy včetně dětského oblečení. OnaDnes.cz bude i nadále fungovat jako komunitní prostor pro ženy, včetně diskusí, rad a soutěží. „Zdvojnásobili jsme autorský tým, takže jsme mohli otevřít nové rubriky. Rozšířili jsme možnost jak diskutovat, otevřeli nová fóra a poradny. S rozšířením obsahu musela jít ruku v ruce i změna titulní strany projektu, protože nově se počítá i s jiným typem obsahu, než je článek. Přidali jsme také například hry na krácení dlouhé chvíle,“ řekl Hanák.

Hlavní změnou, kterou čtenářky uvidí, je nová grafika stránek. Dosavadní fialovou vystřídají barvy bílé kávy, smetany, malin, borůvek a čokolády. Články jsou přehledně řazeny do jednotlivých rubrik dle tématu a jsou doplněny bohatou fotogalerií.

„Věříme, že s novým designem a koncepcí serveru OnaDnes.cz si upevníme naši pozici mezi třemi největšími ženskými servery a i nadále budeme posilovat v tomto pro nás obchodně důležitém segmentu,“ řekl obchodní ředitel pro on-line reklamu Jiří Otevřel.

O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.

Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM a hudební televize Óčko.