Hlavní navigace

iDNES.cz spustí regionální zpravodajství na doméně kraje.iDNES.cz

[Tisková zpráva] Praha, 25. srpna 2010 - Rozbalte to s námi v regionech! Tak zní claim kampaně na podporu nového regionálního zpravodajství, které od 1. září spustí zpravodajský portál iDNES.cz. Vedle kvalitního domácího, zahraničního a sportovního zpravodajství nabídne svým čtenářům i zprávy z regionu.

Regionální zpravodajství iDNES.cz vzniká za podpory deníku MF DNES, který disponuje regionálními redakcemi ve 14 krajích. Ty se rozrostou o on-line zpravodaje, kteří budou o všech událostech v nejkratší možné době informovat na webu. „Náš cíl je mít nejrychlejší a nejnavštěvovanější regionální zpravodajství,“ říká Michal Hanák, šéfredaktor serveru. „iDNES.cz v Česku určil standardy multimediálního zpravodajství. A tak jsme rádi, že jsme opět první z významných českých internetových hráčů, kdo měl odvahu takový projekt začít,“ dodává. Myšlenka o regionálním zpravodajství není úplně nová, jak dále uvádí: „už dva roky jsme testovali regionální provoz na brno.iDNES.cz. Hned se ukázalo, že po regionálním obsahu je poptávka, takže jsme jen čekali na správnou chvíli. Myslíme, si, že přišla teď.“

Titulní stránkou bude adresa kraje.iDNES.cz, na které si čtenáři zvolí svůj oblíbený region. Server si volbu zapamatuje a příště už nabídne aktuální události z preferovaného kraje, zprávy ze zdejší kultury a sportu. Dostupná bude také nabídka zaměstnání a nemovitostí z nejbližšího okolí a další aktuální i servisní informace.

Kraje.iDNES.cz přinesou možnost regionálně cílené inzerce. „Spuštění cíleného regionálního zpravodajství přinese významný nárůst naší nabídky reklamních ploch cílených na uživatele zpravodajství, kteří přímo žijí v daném regionu, nebo na něj mají silnou vazbu. Věříme, že s takto přesným zacílením oslovíme tu část regionálních klientů, kteří doposud reklamu na našich serverech neměli příležitost vyzkoušet,“ říká Jiří Otevřel, obchodní ředitel pro on-line reklamu a internet.

O mediální skupině MAFRA:
Mediální skupina MAFRA sdružuje pod svou střechou produkty ze všech oblastí mediálního trhu. Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník MF DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny, kategorii bezplatných deníků zastupuje deník Metro.

Zpravodajské portfolio doplňují nejdůvěryhodnější zpravodajský portál iDNES.cz a server Lidovky.cz. Do skupiny patří i dvě pražská rádia – Expresradio 90,3 FM a rádio Classic FM a hudební televize Óčko.