Hlavní navigace

iDNES přináší nejdůvěryhodnější zprávy

[Tisková zpráva]

iDNES přináší nejdůvěryhodnější zprávy

57 % internetové populace považuje iDNES za nejdůvěryhodnější zpravodajský portál

Praha, 25. března 2004 – iDNES je nejdůvěryhodnější zpravodajský portál na českém internetu. Vyplývá to z kvantitativního průzkumu nejvýznamnějších zpravodajských serverů na českém internetu, který v únoru letošního roku provedl STEM/MARK, jedna z předních společností v oblasti marketingového výzkumu.

Základním hodnotícím kritériem byla důvěryhodnost. Jako nejdůvěryhodnější označili respondenti zpravodajství iDNES (57 %), s velkým odstupem následují lidovky.cz (22 %) a pravo.cz (20 %).

„Fakt, že iDNES je nejdůvěryhodnějším zdrojem informací na českém internetu, je důležitým sdělením nejen pro naše čtenáře, ale také pro klienty, propagující na iDNES své výrobky a služby. Věří-li čtenáři tomu, co na iDNES čtou, budou věřit i sdělení reklamní kampaně,“ říká Petr Stuchlík, obchodní ředitel iDNES.

iDNES výrazně předčil své konkurenty i v dalších sledovaných charakteristikách, rychlosti a spolehlivosti přinášených zpráv. Zprávy iDNES považuje za rychlé 48 % internetové populace, další pravo.cz a blesk.cz se mohou pochlubit pouze 18 %.

Zprávy iDNES se také dají charakterizovat slovy „zprávy, na které se můžete spolehnout“. 53 % návštěvníků internetu je přesvědčeno, že nejspolehlivější zprávy přináší právě iDNES, na druhé místo s velkým odstupem zařadili čtenáři sever lidovky.cz s 21 %.

Co se týče životního postoje, vyznačují se dle zmiňovaného průzkumu čtenáři iDNES oproti celkové populaci výrazně větší otevřeností vůči změnám, jedná se o lidi užívající si života a s dostatkem sebedůvěry. Dvě třetiny našich čtenářů si rády užívají života. Na otázku, zda si dopřejí, odpovědělo 65 % z nich kladně. Čtyři čtenáři z pěti jsou otevřeni změnám. Buď je vítají (34 %), nebo jim nevadí (47 %).

„Také informace o otevřenosti čtenářů iDNES vůči změnám je důležitým signálem pro inzerenty. Nabízíte-li nový produkt, naprosto odlišný od stávajícího, je pravděpodobné, že čtenáři iDNES jej přijmou lépe a s větší ochotou než zbytek populace,“ doplňuje Petr Stuchlík.

iDNES měsíčně navštíví více než 1 000 000 unikátních uživatelů, kteří si prohlédnou téměř 45 milionů stránek (zdroj: iAUDIT).

O společnosti MAFRA:
Společnost MAFRA, a.s. je vydavatelem deníku Mladá fronta DNES a spolu se svou dceřinnou společností Mobil Media, a.s. provozovatelem nejnavštěvova­nějšího zpravodajského serveru iDNES. iDNES je nositelem ocenění v anketě Český zavináč 2000 v kategoriích „Nejlepší zpravodajský web“ a „Nejlepší wapový informační server“, Český zavináč 2001 v kategorii „Nejlepší zpravodajský web“ a Český zavináč 2002 v kategorii „Nejlepší sportovní web“. iDNES nabízí nejkvalitnější a nejkomplexnější zpravodajství na českém internetu – obecné na adrese zpravy.idnes, sportovní na sport.idnes, ekonomické (ekonomika.id­nes.cz), finanční (fincentrum.cz), informace o mobilních telefonech na mobil.cz, zpravodajství ze světa počítačů (technet.cz), informace pro motoristy na auto.idnes.cz, novinky ze světa bydlení na reality.idnes.cz, cestovatelské aktuality na cestovani.idnes.cz, informace ze společnosti revue.idnes.cz, novinky na poli elektronické zábavy (bonusweb.cz), informace z oblasti zdraví na zdravi.idnes.cz.

V případě zájmu o další informace kontaktujte, prosím:
Renata Fiedlerová, manažerka marketingu
tel. 22506 4274, renata.fiedle­rova@idnes.cz
MAFRA, a.s., Vinohradská 10, Praha 2

Roman Latuske, člen vedení společnosti MAFRA
tel. 22506 3300, roman.latuske@ma­fra.cz
MAFRA, a.s., Na Příkopě 31, Praha 1