Hlavní navigace

Impression Media v „TOP 3“ českého internetu

[Tisková zpráva] Internetové zastupitelství Impression Media dosáhlo v prosinci historického úspěchu. Z výsledků NetMonitoru za tento měsíc vyplývá, že prostřednictvím zastupovaných serverů, kterých je k dnešnímu dni již 120, dokázala Impression Media oslovit přes 3 miliony návštěvníků internetu (3 062 103 RU). Prosincový výsledek dále posiluje postavení největšího českého internetového mediazastupitelství mezi nejsilnějšími hráči na internetu.

Vůbec poprvé se tak Impression Media dostala v žebříčku pravidelně zveřejňovaném Sdružením pro internetovou reklamu na třetí místo, když v počtu reálných uživatelů za měsíc překonala další dva silné subjekty, mediální skupinu Mafra a CME. „To jenom dále potvrzuje silný potenciál mediazastupitel­ství, které prostřednictvím pestré škály zastupovaných serverů oslovuje stále vyšší počet reálných uživatelů internetu,“ říká k prosincovým číslům NetMonitoru Pavel Lupjan, ředitel Impression Media. „Vedle vysokého počtu návštěvníků může navíc mediální zastupitelství volbou relevantních serverů nabídnout inzerentům velice přesné zacílení na konkrétní skupinu uživatelů. To je klíčová výhoda Impression Media při souboji s „velkými značkami“ českého internetu,“ doplňuje P. Lupjan.

Portfolio serverů zastupovaných společností Impression Media se navíc dále rozrůstá. „V prosinci jsme získali například servery edownload.cz nebo mazlicci.cz, v lednu pak přibyly projekty O2 www.o2active.cz , www.1188.cz nebo např. www.ceskykutil.cz. Další akvizice se momentálně připravují,“ říká Adam Křikava, jednatel společnosti odpovědný za portfolio zastupovaných serverů.

NetMonitor je velmi rozsáhlý výzkumný projekt, jehož cílem je poskytnout informace jak o návštěvnosti internetu v České republice, tak i o sociodemo­grafickém profilu návštěvníků v České republice. Zadavatelem projektu je SPIR. Realizátorem projektu je společnost MEDIARESEARCH, a. s. ve spolupráci se společností Gemius S.A.