Hlavní navigace

INFOR DODÁVÁ CRM SOFTWARE PRO ŘÍZENÍ RETAILOVÝCH PROCESŮ V REÁLNÉM ČASE

16. 1. 2008

[Tisková zpráva] Outbound Marketing 7.1 nabízí obchodním společnostem odvětvově specifické funkcionality pro zvýšení prodeje a zákaznické loajality

New York – 15. ledna 2008 – Společnost Infor oznámila na americké výstavě National Retail Federation 2008 nejnovější verzi Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1, řešení pro aktivní marketing s odvětvově specifickými funkcionalitami. Tato verze umožňuje obchodním společnostem rychle zavést událostně řízené kampaně, které měřitelným způsobem zvyšují prodej a loajalitu zákazníků. Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 nabízí řadu inovací, které zlepšují efektivitu odchozích marketingových kampaní, včetně schopnosti plánovat progresivní kampaně.

Aby byl událostně řízený marketing úspěšný, kampaň musí generovat nabídku, jež souzní se zákazníkovými požadavky. Událostí může být cokoliv – od vyprázdnění virtuálního košíku v on-line prodejně až po nepřijetí několika telefonických hovorů zákazníkem v krátkém čase. Tradiční CRM nástroje nedokáží v reálném čase synchronizovat informace mezi zákaznickou databází a událostně řízeným systémem a využít marketingových příležitostí generovaných událostmi. Tyto „ztracené“ příležitosti stojí obchodní firmy miliony ročně v nerealizovaných příjmech.

Nejnovější verze Infor CRM Epiphany Outbound Marketing generuje nabídky iniciované událostmi v reálném čase, jež podporují cíle kampaně prostřednictvím integrace dat mezi marketingovým procesem a událostně řízeným systémem. Pokročilé funkcionality umisťují obchodníkovy informace tak, aby byly zákazníkům viditelné v nejvhodnější do­bu.

„Porozumění potřebám zákazníků a poskytnutí konzistentní a pozitivní nákupní zkušenosti je klíčové pro úspěch obchodníka, zejména v dnešním vysoce konkurenčním prostředí,“ řekl Dr. Patric Timmermans, ředitel produktového marketingu v oblasti CRM ve společnosti Infor. „Odvětvově-specifické funkcionality integrované v řešení Infor CRM Epiphany Outbound Marketing poskytují obchodníkům pokročilé nástroje umožňující dodávat časově limitované nabídky, jež generují rostoucí příjmy.“

Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 také poskytuje funkcionality k realizaci částí kampaní v různém čase, což je obzvláště důležité při vícefázových kampaních prostřednictvím různých komunikačních kanálů, kdy je klíčové udržet maximální interakci se zákazníkem po celý životní cyklus kampaně.

Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 transformuje e-mailový marketing do javovské architektury a integruje některé inovace jako např. SMTP pipelining, SMPT autentifikace, SPF a Sender-ID podporu, pravidla pro příchozí e-maily a další.

Další funkcionality Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 zahrnují:

  • Schopnost identifikovat aktuálně potřebnou zákaznickou interakci
  • Detailní výkazy statistických metrik pro každý zákaznický segment s cílem určit účinnost kampaně
  • Lepší opakovaná použitelnost komponent, jako jsou zákaznické segmenty a přístupy, k rychlejšímu vytváření kampaní a dosažení vyšší efektivity
  • Konfigurace závislostí mezi požadavky tak, aby se předešlo zápisu nekompletních dat do databáze

Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 poskytuje marketingovým pracovníkům možnost snadno navrhovat a sledovat kampaně napříč komunikačními kanály a řídit jak kampaně tak reportování ve reálném čase. Kampaně a reporty již nemusí být závislé na konkrétním nastavení systému. To poskytuje více flexibility a je klíčové pro kampaně vyznačující se automatickými procesy, jako jsou e-maily a SMS zprávy.

O Infor CRM
Přední CRM software od společnosti Infor poskytuje organizacím komplexní nabídku marketingových, prodejních, servisních a zákaznických analýz. Infor CRM Epiphany posiluje CRM procesy mnoha vedoucích společnosti na trhu v klíčových odvětvích, jako jsou finanční služby, retail, pohostinství a telekomunikace. Infor CRM Epiphany pomáhá organizacím pochopit, očekávat a naplňovat potřeby zákazníků s využitím všech komunikačních kanálů s cílem zvyšovat prodej a loajalitu ke značce. Pro více informací prosím navštivte http://cz.infor­.com/solution­s/crm/.

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET