Hlavní navigace

Infor připravil iniciativu k rozšíření partnerského kanálu v oblasti EMEA

25. 8. 2008

[Tisková zpráva] PRAHA – 25. srpna 2008 – Společnost Infor dnes oznámila detaily o své strategii pro získání nových distribučních partnerů v regionu EMEA. Kampaň, jejímž cílem je výrazně zvýšit počet partnerů v regionu Evropy, Středního Východu a Afriky, bude zahrnovat sérii roadshow následující po partnerské konferenci konané ve španělské Marbelle dne 3. září.

Kampaň staví na současných úspěších nepřímého obchodního kanálu Infor v regionu EMEA, který dokázal za posledních 12 měsíců získat přes 350 nových zákazníků. Obrat z partnerských aktivit přitom tvoří 18 % z celkových příjmů Infor EMEA za softwarové licence.

Pro úspěšné pokračování tohoto trendu a zvýšení prodeje ve fiskálním roce 2009 hledá společnost Infor jak resellery tak systémové integrátory v oblasti Enterprise Resource Planning (ERP); Supply Chain Management (SCM); Warehouse Management (WMS); Enterprise Asset Management (EAM); Human Capital Management (HCM), Expense Management (EM); Performance Management (PM) a Financial Management (FM) řešení.

„Infor je 10. největší softwarová společnost na světě a díky akvizicím špičkových řešení na trhu poskytujeme našim distribučním partnerům ta správná řešení pro jejich zákazníky,“ řekl Jean-Philippe Pommel, viceprezident Infor pro partnerské aktivity v regionu EMEA. „Náš přístup v této partnerské kampani je zaměřen spíše na kvalitu než na kvantitu. Nehledáme tisíce nových partnerů s rizikem rozmělnění naší strategie, ale raději méně partnerů, kteří jsou ale kompatibilní s našimi produkty a firemní filozofií.“

Pro více detailů o iniciativě pro rozšíření partnerského kanálu a plánovaných roadshow prosím kontaktujte claude-henri.weiller@in­for.com.

O společnosti Infor
Infor vyvíjí či získává formou akvizic funkčně bohatá softwarová řešení postavená na specifických zkušenostech tisíců odborníků a kontinuálně je zlepšuje prostřednictvím inovací, nabídky efektivnější implementace a flexibilních možností pořízení. Více informací lze nalézt na www.infor.com či na http://cz.infor­.com.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Podnikatel.cz: Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Prodává přes internet. Kdy platí zdravotko?

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube