Hlavní navigace

Internet Advertising Conference zhodnotí aktuální stav mediálního trhu v ČR

[Tisková zpráva] Konference Internet Advertising Conference 2009, která je určena všem zástupcům online inzertního trhu v České republice, se uskuteční již za necelý měsíc – 21. dubna 2009. Informacemi nabitý program poběží paralelně ve dvou proudech. Hlavní přednáškové pásmo bude soustředěno ve Velkém sále Slovanského domu, zatímco v jednom ze sousedících kinosálů bude program zaměřen na zkušenosti z praxe a panelové diskuse.

Již za necelý měsíc se uskuteční druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 (http://iac.spir­.cz). V úterý 21. dubna 2009 se ve Slovanském domě v Praze sejdou zájemci o aktuální novinky v oblasti online marketingu a inzerce. Organizátorem a odborným garantem akce je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), realizátorem společnost Internet Info.

Zájemci o účast z řad širší veřejnosti mohou využít registrační formulář na stránkách konference.

Účastníci konference se mohou těšit na nabitý program zaměřený na představení internetu jako jednoho z prostředků pro řešení současné ekonomické situace zadavatelů. Program bude rozdělen do dvou samostatných proudů. Ve Velkém sále Slovanského domu proběhnou například přednášky Romana Galla (PPF), který zhodnotí aktuální vývoj na mediálním trhu, Igora Kalaše (Centrum Holdings SR), jenž přiblíží situaci na Slovensku, nebo Jakuba Macha (Micromedia) s jeho hodnocením novinek v oblasti mobilní inzerce.

V kinosále o dvě patra níže potom budou připraveny panelové diskuse s tématy jako využití inzertního potenciálu videa na internetu nebo budoucnosti mobilního internetu. Chybět nebudou ani case studies o možnostech využití různých druhů internetového marketingu – tématem bude například microsite, budování vztahu s komunitou, mediamix, či PPC.

„Zájem o konferenci ze strany účastníků, ale také vystupujících je letos mimořádný. Potvrzuje to aktuálnost tématu i rostoucí zájem o možnosti online marketingu, který se především v době ekonomické recese setkává u mnoha zadavatelů se zvýšenou odezvou,“ dodává Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Akce bude stejně jako v loňském roce zakončena neformálním společenským večerem určeným k networkingu, který se uskuteční v klubu DC1 (pasáž Koruna, Václavské náměstí 1).

Partnerem konference je Komerční banka, mediálními partnery jsou týdeník Strategie, internetový deník Týden.cz a portál Profit.cz.