Hlavní navigace

INTERNET OnLine připravil nové podpůrné služby pro zákazníky

[Tisková zpráva]

Sdílet

INTERNET OnLine připravil nové podpůrné služby pro zákazníky

Od srpna letošního roku připravil INTERNET OnLine, internetová jednotka ČESKÉHO TELECOMU a.s., další nadstandardní služby, které rozšiřují současnou nabídku v oblasti služeb HOSTING. Jedná se o tyto podpůrné služby:

SERVER MONITORING

Služba zajišťuje on-line monitoring na zařízeních zákazníka. Servery jsou sledovány pomocí monitorovacího systému a zákazník je aktivně informován o jejich stavu prostřednictvím e-mailu.

Výhodami jsou především:

  • možnost včasné reakce na vzniklé závady chodu serverů
  • využití monitorovacího systému kontroly chodu serverů IOL
  • individuální nastavení systému sledování
  • možnost doručování zpráv o stavu serverů na mobilní telefon
  • možnost zásahu technické kontroly na základě požadavků zákazníka
  • bezplatná zákaznická podpora NONSTOP na lince 0800 184084.

V základní konfiguraci je tato služba účtována měsíčně částkou 190,– Kč.

SERVER ASSISTANCE

Služba umožňuje přímý přednostní kontakt na technickou podporu IOL.

Výhodami jsou:

  • přednostní vyřízení požadavku
  • 1 hodina administrativních zásahů měsíčně v ceně
  • možnost včasné reakce na vzniklé závady chodu serverů
  • možnost zásahu na zařízeních nonstop 24 denně
  • možnost individuálního zásahu podle požadavků zákazníka.

Služba je účtována částkou 490,– Kč měsíčně včetně 1 hodiny administrativních zásahů zdarma.

Podrobnější informace o službách i cenách naleznete na adrese www.iol.cz nebo můžete kontaktovat Call centrum IOL na telefonním čísle 0800 184084.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).