Hlavní navigace

InterSystems podle nové studie nákupu technologií nejlépe spolupracuje se zákazníky

23. 7. 2008

[Tisková zpráva] Rada šéfů marketingových oddělení považuje úzkou spolupráci se zákazníky za přesnější ukazatel pro odhad chování zákazníků při nákupu zboží než povědomí o značce

Praha, 21. července 2008 – Společnost InterSystems oznámila, že dle studie marketingové efektivity, kterou nedávno zveřejnila rada šéfů marketingových oddělení (Chief Marketing Officer Council) je jedním ze tří prodejců technologií, kteří v kategorii Spolupráce se zákazníky (Customer Affinity) získali nejvyšší hodnocení, a zvítězili tak nad prodejci jako Sybase, Sun Microsystems, Microsoft či IBM.

Společnost InterSystems vyvíjí a prodává inovativní databázový a integrační software. Mezi její produkty patří vysoce výkonná objektová databáze InterSystems CACHÉ® , platforma pro rychlou integraci InterSystems Ensemble® a platforma pro vytváření databází elektronické zdravotní dokumentace na regionální či celostátní úrovni InterSystems HealthShare™.

Z posledních výsledků výzkumu organizace CMO Council nazvaného „Profitability from Customer Affinity“ (prospěšnost spolupráce se zákazníky) vyplývá, že povědomí o značce a existující obchodní vztahy mají relativně malý vliv na to, proč se zákazníci rozhodují spolupracovat s konkrétním prodejcem technologií. Větší vliv na rozhodování zákazníků mají faktory jako odborná způsobilost, kvalita služeb a podpory a pocit osobní angažovanosti prodejce. Nejpřesnějším ukazatelem pro odhad chování zákazníků při rozhodování o koupi zboží je dle CMO kategorie tzv. Customer Affinity (spolupráce se zákazníky). Klasifikační indexy pro danou kategorii jsou založeny na výzkumech a interview s více než tisíci zákazníky nakupujícími technologie B2B. Mezi respondenty byli informační technici nakupující technologie pro organizace jako koncové uživatele, prodejci technologií, marketingoví vedoucí a vedoucí oddělení služeb pro zákazníky a péče o zákazníky. Index spolupráce se zákazníky (Customer Affinity Index) byl vytvořen radou šéfů marketingových oddělení (CMO Council) ve spolupráci s dr. V. Kumarem, profesorem a výkonným ředitelem ING Center for Financial Services na University of Connecticut a dr. Girishem Ramanim, odborným asistentem marketingu na LeBow College of Business na Drexel University (Philadelphia, Pensylvánie).

„Již třicet let InterSystems jedná podle hlubokého přesvědčení, že je nezbytné budovat se zákazníky opravdové pracovní partnerství na dlouhou dobu,“ řekl Paul Grabscheid, viceprezident společnosti InterSystems pro strategické plánování. „Je velmi potěšující obdržet objektivní výsledky, které potvrzují naši firemní filozofii a náš přístup ke vztahům se zákazníky.“

„Být úspěšný v dnešním neustále se měnícím tržním prostředí znamená, že obchodníci musí začít používat nové způsoby hodnocení výkonu, které jsou ve skutečnosti orientovány na zákazníka, a upustit od tradičních standardů měření založených na obchodní značce, které mohou odsouvat zákazníka z centra pozornosti,“ říká Donovan Neal-May, výkonný ředitel rady CMO. „Společnosti se musí přeorientovat na zákazníky a věnovat se též činnostem, které jsou klíčové z pohledu zákazníka. Společnosti, které se umístily na předních příčkách žebříčku v této nové kategorii spolupráce se zákazníky, dokazují, že budovat firmu a vytvářet produkty s ohledem na zákazníka je možné. Chválíme ty společnosti, které ve svých činnostech, plánech a metodách počítají se zákazníkem jako hlavním a ústředním prvkem a které se zákazníky spolupracují na inovacích a dokáží se vcítit do jejich celkových potřeb.“

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Avast, Jirká Král i DVTV, Kdo vyhrál Křišťálovou Lupu?

Avast, Jirká Král i DVTV, Kdo vyhrál Křišťálovou Lupu?

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon