Hlavní navigace

Intextová reklama startuje i na Slovensku

[Tisková zpráva] Po zdařilém startu a ještě úspěšnějším necelém prvním roce provozu intextové reklamy v ČR spouští její provozovatel - společnost Internet BillBoard - tento formát také na Slovensku.

OSTRAVA, 19. května 2009 – Internet BillBoard a.s., významný český dodavatel služeb pro správu internetové reklamy (IBB), zahájil nabídku intextové reklamy také na Slovensku. Možnost inzerce bude zpočátku na serverech Hnonline.sk a Pravda.sk, ale reklamní prostor pro slovenské zadavatele se bude nadále rozšiřovat.

Intextová reklama, relativně nový formát společnosti Billbord, je v ČR na vzestupu zájmu. Podle posledních aktuálních údajů tento relativně nový reklamní formát běží na více než 700 serverech, měsíčně je označeno více než 210 mil. slov a průměrné CTR napříč všemi formáty je 25%. . Intextová reklama se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a několikavteřinovým setrváním na něm.

Inzerci v intextové reklamě testovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “Vyzkoušeli jsme nový reklamní formát, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR," zhodnotil Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. "S ohledem na dopad kampaně můžeme říci, že výsledek překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé akce Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

K základní nabídce Bublina Text, Logo, Flash a Video připojil IBB nedávno také formáty Bublina VIP a Bublina Shop. "Atraktivní formáty výrazně rozšiřují možnosti zadavatelů, jak na svou značku upozornit, a uvedené výsledky tomu jen nasvědčují: " uvedl předseda představenstva a generální ředitel IB Karel Pavlíček.

Podrobnější informace jsou k dispozici na: http://www.bi­llboard.cz/me­dia-text.php