Hlavní navigace

InWay zprovoznila předvolbu operátora

[Tisková zpráva]

InWay zprovoznila předvolbu operátora

Společnost InWay zprovoznila novou hlasovou službu Call.Way Plus, která je založena na pevné volbě operátora (CPS). Umožňuje tak zákazníkovi alternativní telefonování s nastavením předvolby operátora na ústředně Českého Telecomu bez nutnosti předtáčení předvolby nebo instalování speciálního směrovacího zařízení.

Call.Way Plus nabízí jednoduché a levné řešení, jak ušetřit náklady vynaložené na volání. Zákazníkovi umožňuje ušetřit na místních, meziměstských a mezinárodních hovorech i na volání do mobilních sítí. Součástí služby Call.Way Plus je také výhodné dial-up připojení k internetu.

Za místní hovory zaplatí zákazník za minutu 1,25 Kč ve špičce a 0,65 Kč mimo špičku, za meziměstské 2,25 Kč, resp. 1,50 Kč a do mobilních sítí 4,90 Kč za minutu.

Za internetová volání do sítě InWay je účtováno 0,88 Kč ve špičce a 0,44 Kč mimo špičku.

Místní, meziměstské,me­zinárodní hovory a hovory do sítě internet jsou účtovány po první minutě po vteřinách.

Hovory do mobilních sítí jsou účtovány po první půlminutě po vteřinách.

V případě, že se zákazník rozhodne uzavřít smlouvu o poskytování služby Call.Way Plus na minimálně 12 měsíců, neplatí za aktivaci služby žádný poplatek.

Smlouvu na službu Call.Way Plus může zákazník uzavřít i on-line na internetových stránkách www.inway.cz.

Služba Call.Way Plus je v současné době přístupná zákazníkům v Praze.

Společnost InWay, a. s. vstoupila na telekomunikační trh v roce 1997 jako poskytovatel služeb Internetu (ISP) a obsahu Internetu (ICP). V září 2001 obdržela od Českého telekomunikačního úřadu Telekomunikační licenci ke zřizování a provozování veřejné telekomunikační sítě a Telekomunikační licenci k poskytování veřejné telefonní služby prostřednictvím veřejné pevné telekomunikač­ní sítě.

Od července 2002 rozšířila společnost své portfolio o hlasové služby a nabízí tak svým zákazníkům komplexní řešení telekomunikačních služeb.