Hlavní navigace

Iterity CRM posunuje služby servisních společností na novou úroveň

[Tisková zpráva] Společnost Iterity, přední poskytovatel řešení zaměřujících se na vývoj, implementaci a poskytování služeb v oblasti CRM projektů, umožní zvýšit komfort a kvalitu služeb servisních společností díky nasazení Iterity CRM řešení pro servis.

Praha, 28. srpna 2007 – Společnost Iterity přináší nové řešení – Iterity CRM, které je určeno zejména pro trh malých a středních podniků nabízejících servis v různých odvětvích, od servisních oprav automobilů po servis výpočetní techniky, mobilů a jiných zařízení.

Tento nástroj byl vyvinut za účelem zkvalitnit služby nabízené servisními podniky, zejména zvýšit schopnost dostát časovým limitům oprav a servisních zásahů, které se stávají kritickým měřítkem spokojenosti obslouženého zákazníka. Řešení poskytuje to nejlepší, co serverová platforma Iterity nabízí – tedy aktivní řízení procesů na straně serveru, propojení s webovou stránkou a připraveným extranetem na bázi Web services, nebo integrovaný e-mailový server a document management systém.

Iterity CRM nabízí rovněž flexibilní konfiguraci celého systému, která zůstává nutnou podmínkou úspěchu nasazení. Vzhledem k tomu, že servisní organizace či specializovaná servisní oddělení společností jsou velmi různorodá co se týče stylu obsluhy zákazníků, Iterity CRM přizpůsobuje servisní formulář plně požadavkům konkrétní organizace, bez nutnosti zásahů programátora. Díky přístupovým právům také umožňuje práci více techniků na jedné zakázce.

„Naše řešení je výsledkem mnohaletého vývoje informačních systémů na serverové platformě Iterity,“ říká ředitel Iterity Jan Šafka. „Servis je další komponentou do mozaiky zákaznicky orientovaných řešení produktu Iterity CRM. Doplňuje existující komponenty pro podporu projektového i rychloobrátkového prodeje, řízení call centra, account management, vedení marketingových kampaní, projektů a další činnosti.“

Statistický nástroj pro management
Pokud je ve firmě nasazen systém Iterity CRM, dodavatelé servisních služeb umožní svým klientům, aby sledovali vývoj své zakázky z pohodlí domova od svého počítače. K tomu může každý zákazník využít klientský extranet, na němž se dozví hledané informace v reálném čase.

Zmíněný nástroj nepřináší výhody jen spotřebitelům, ale rovněž managementu servisních podniků: díky statistickým nástrojům lze kontrolovat vytíženost jednotlivých techniků, sledovat souhrnné náklady servisních zásahů či rychlost a úspěšnost oprav.

Úzkým propojením servisních nástrojů s Iterity CRM získají obchodníci nebo další osoby odpovědné za vztah s klientem okamžitou zpětnou vazbu o realizovaném servisu. Obchodu umožní integrovaný systém lépe připravovat nové nabídky s ohledem na průběh dosavadní spolupráce s klientem, případně flexibilněji reagovat na stížnosti a jiné nečekané problémy.

Oproti konkurenčním nástrojům nabízí Iterity CRM zejména větší rozsah poskytovaných modulů systému, rozsáhlejší integrovanost s obchodními funkcemi, flexibilitu z hlediska konfigurovatelnosti a propojení na workflow, a v neposlední řadě i lepší poměr cena/výkon.