Hlavní navigace

Iterity nasazuje nejnovější generaci standardů Web services do celého svého portfolia aplikací

[Tisková zpráva] Společnost Iterity, přední poskytovatel řešení zaměřujících se na vývoj, implementaci a poskytování služeb v oblasti CRM projektů, dosáhla dalšího milníku ve vývoji svých produktů integrací nových modulů webových služeb.

Praha, 15. června 2007 – Společnost Iterity přináší významnou technologickou inovaci, která výrazně rozšiřuje možnosti nasazení zejména pro firmy na trhu produktů určených pro středně velké a malé podniky. Nově nabízený produkt „Iterity Web Services“ spočívá v propojení a využití CRM nástrojů prostřednictvím webových služeb. Velkou výhodou tohoto produktu je kromě bohatých funkčních možností také jeho finanční dostupnost.

„Náš vývojový tým se podílel na vzniku nového interface tohoto produktu přibližně tři čtvrtě roku,“ komentuje uvedení Iterity Web Services Jan Šafka, ředitel společnosti Iterity. „Splnění tohoto úkolu v tak krátkém termínu bylo dosaženo vhodným navržením třívrstvé serverové infrastruktury postavené výhradně na XML komunikaci, které naše společnost zvládla na velmi profesionální úrovni.“

Společnost Iterity otevírá uvedením služby Iterity Web services nové možnosti svým partnerům v oblasti spolupráce při vývoji a implementaci webových aplikací pro řízení obchodního workflow, integrovaného groupware, projektového řízení a dokument managementu. Důkazem kvality tohoto integračního systému je partnerství s producenty ERP systémů se společnostmi LCS Helios a ABRA, které patří ke špičce ve svém oboru. Společnost Iterity již úspěšně implementovala řadu svých systémů s produkty výše jmenovaných společností.

Nová dimenze integrace informačních systémů Iterity je zaměřena na následující oblasti:

  • integrace ERP systémů s jinými podnikovými aplikacemi na bázi SOA,
  • integrace obsluhy zákazníků a partnerů přes web,
  • integrace eShopů se systémem CRM,
  • integrace marketingových funkcí do webových prezentací.

Hlavním přínosem Iterity Web Services je zautomatizování rutinních činností souvisejících s dennodenním reagováním na rozmanité požadavky klientů. Nový nástroj společnosti Iterity vede k zefektivnění komunikace s klienty a zvyšování jejich spokojenosti s nabízenými služby.

Podrobnější informace o Iterity Web services lze najít v přiloženém PDF souboru.