Hlavní navigace

IXTENT dodává elektronický archiv pojišťovně AEGON

[Tisková zpráva] Praha 23.1.2008 – Konzultační společnost IXTENT, specialista na řešení ECM (Enterprise Content Management) ve střední a východní Evropě, dodává elektronický archiv dokumentů pro společnost AEGON Pojišťovna, a.s.

Skupina AEGON patří mezi největší světové společnosti v oblasti životního, penzijního pojištění a je rovněž významným poskytovatelem investičních produktů. AEGON Pojišťovna, a.s. působí od roku 2005 i na českém trhu. Společnost AEGON stále pracuje na zvyšování kvality a rychlosti zákaznických služeb. V současné době přistupuje k dalšímu stupni správy značného množství dokumentů s využitím digitalizace a technologie inteligentního vytěžování dat. Ke spolupráci v této oblasti byla přizvána společnost IXTENT s.r.o., specialista na řešení Enterprise Content Management, která je prověřena celou řadou úspěšných implementací řešení Document Management v pojišťovnách a dalších finančních institucích. IXTENT staví své řešení na core produktu korporace Open Text Livelink ECM Content Lifecycle Management a aplikaci Kofax Ascent Capture pro řešení OCR/ICR, které odpovídá požadované správě stovek tisíc dokumentů ročně. Pro naskenované dokumenty budou využity služby inteligentního rozpoznávání dat OCR/ICR a takto zpracovány se předají do systému Content Management pro správu, oběh a archivaci dokumentů. Jde o špičkovou platformu DMS umožňující řídit dokumenty a informace mnoha způsoby, vyhledávat potřebné znalosti, klasifikovat znalosti pomocí metadat nebo např. definovat workflow. Digitalizované dokumenty budou bezpečně uloženy na archivním úložišti, kde budou dostupné pro další zpracování z centrály společnosti i ze vzdálených poboček.