Hlavní navigace

JobDNES.cz má nové funkce a spustil masivní reklamní kampaň

[Tisková zpráva] Personální server JobDNES.cz se na jaře letošního roku zcela proměnil. Uživatelům, uchazečům i zaměstnavatelům přinesl přehledný design, a především jednoduchost ve vyhledávání a zadávání inzerce. Denně zájemcům o práci nabízí přes 100 tisíc pracovních míst ve více než 40 tisících personálních inzerátech. Návštěvnost serveru neustále roste a za poslední měsíce neklesla pod hranici 100 tisíc uživatelů.

Novinky, které se na JobDNES.cz objevily od začátku září, představuje projektová manažerka serveru Iva Melagová: „Hlavní novinkou je propojení s Google mapami. Uchazeči nyní mohou filtrovat pozice nejen podle klasického třídění podle oboru, regionu atd., ale nově i podle místa bydliště. Stačí zadat adresu a na mapě se zobrazí všechny pozice v dané lokalitě, vyhledané pozice lze také filtrovat podle oborů. Další novinkou je Rozšířený firemní profil. V něm má firma možnost o sobě vyplnit co nejvíce údajů, např. velikost společnosti, videoprofil, jaké benefity či vzdělávací programy nabízí apod. Protože si uvědomujeme důležitost alternativních úvazků, nově jsme zavedli službu, kdy k dané pozici může firma uvést, pro jakou skupinu je daná pozice vhodná.“ Toto doporučení se zobrazuje ve výpisu pozic novými ikonkami. Rozšířený profil uchazeče nyní umožňuje uchazeči vložit více fotografií, odkazovat na svůj web či blog a také vložit odkaz na sociální síť, ve které má uchazeč založený profil. Zaměstnavatelé tak dostanou více informací, než které jsou dostupné ze CV.

Hlavním důvodem těchto změn je snaha ulehčit práci zaměstnavatelům a uchazečům, aby co nejrychleji našli, co potřebují, aby se v systému snadno zorientovali a hlavně byli spokojeni. Náš tým jsme rozšířili o firemní konzultanty, kteří jsou stále k dispozici a rádi poradí. Každá společnost ve svém profilu vidí, kdo je jejím firemním konzultantem a na koho se může obrátit. A podle prvních reakcí vidíme, že jsme vyšli tou správnou cestou.

JobDNES.cz k 1. 9. spustil velkou reklamní kampaň. Koncept Hledejte práci na správném místě! se v září objeví na bigboardových plochách po ČR, v pražském metru, na plakátech v městských hromadných prostředcích, na internetu, v denících MF DNES a Lidových novinách. Kampaň bude pokračovat také v říjnu a listopadu.