Hlavní navigace

JobDNES.cz odstartoval v nové podobě

[Tisková zpráva] Personální server JobDNES.cz se na začátku května proměnil ve všech směrech od základu. Na první pohled viditelnou změnou je jeho přehledný design a výrazné logo, které se přiblížilo logu iDNES.cz, jelikož také JobDNES.cz patří do rodiny iDNES.cz. Novým i stávajícím uživatelům, zaměstnancům i zaměstnavatelům, přináší moderní vzhled, který odpovídá nejnovějším trendům a také zcela nový komfort v jednoduchosti ovládání.

Zároveň JobDNES.cz přestal být místem, kde byla internetová inzerce zadarmo a kde se zobrazovalo jen pár tisíc inzerátů překlopených z tištěného vydání MF DNES.
Nové stránky JobDNES.cz nyní přináší přes sto tisíc pracovních míst ve zhruba 40 tisících personálních inzerátech – pracovních nabídek. Stal se tak konkurenceschopných projektem vedle zavedených personálních webů na trhu.
Personalistům JobDNES.cz nabízí různé balíčky personálních inzerátů, cenové programy šité na míru, a zároveň což dosud vůbec nebylo možné, mohou takové inzeráty pohodlně a rychle přímo z webových stránek posílat k otištění nejen do MF DNES, ale nově také do Lidových novin a do inzertního časopisu 14 dní.
„Nejsilnější stránkou nového JobDNES.cz je jednoduchost a přehlednost jak z pohledu zaměstnavatelů, tak z pohledu uchazečů o zaměstnání. Pro naše klienty jsme připravili variabilní výběr balíčků služeb tak, abychom vyhověli potřebám jak malých, tak velkých společností. Cenová úroveň našich služeb je velice atraktivní a z pohledu lokálního trhu zcela konkurence schopná“, uvedl nový obchodní ředitel JobDNES.cz Vladimír Dubeň
Spuštění nové personálního serveru doprovází dva druhy kampaně – internetová kampaň zaměřená na výběr brigád pro studenty a regionální kampaň zaměřená na personalisty. Ti si v těchto dnech mohou vyzkoušet zadání pozice bez registrace.