Hlavní navigace

JobFox - nový nástroj pro cílenou a efektivnější formu personální inzerce

[Tisková zpráva] Služba JobFox je na českém trhu zcela novým projektem, který společnost Net2day postavila na principech platby za proklik (PPC). Zaměstnavatel tak velmi rychle získá vysoký počet uchazečů s naprostou kontrolou nákladů vynaložených na jednoho uchazeče.

„Nová služba dokáže oslovit přes 3 miliony potencionálních zaměstnanců a týdně disponuje místem na portálech se 40 miliony zobrazených stránek. Pro zadavatele je hlavní výhodou možnost zacílit příjemce kampaně, kontrola nákladů a výrazně nižší cena, kterou za personální inzerci zaplatí,“ říká Jan Krčmář, ředitel společnosti Net2day. „V současné době se v ČR jedná o unikátní projekt, který zvláště v období ekonomické recese nabídne střední a malým podnikům cenově velmi dostupnou službu pro získání nových zaměstnanců či brigádníků“ dodává.

Z pohledu zadavatele funguje JobFox tak, že specifikuje svůj požadavek na zaměstnance, pak již celou kampaň spravuje tým JobFoxu. Zadavatel již jen sleduje statistiky a případně konzultuje se specialistou personální inzerce další nastavení a odladění kampaně. Inzerce se bude při rozjezdu JobFoxu zobrazovat na portálech internetového mediálního domu Centrum Holdings: ICQ Centrum.cz, Aktuálně.cz, Žena.cz a Bleskově.cz. Uchazeč tak reaguje na řádkovou inzerci a je přesměrován na stránky klienta s nabídkou pracovních pozic – neprodleně získává základní informace o pozici a společnosti. Celý proces se zadavatelem konzultuje specialista personální inzerce, který mu pomáhá s optimalizací textů a nastavení celé kampaně.

Velmi atraktivní je pro zadavatele také způsob platby za realizovanou kampaň. V systému JobFox se totiž neplatí za zobrazení inzerátu, ale pouze za případ, kdy na něj zájemce klikne. Cenu za jeden klik potom nastaví sám zadavatel. Systém funguje na aukčním principu (inzeráty s vyšší cenou se zobrazují přednostně), pokud tedy inzerent nespěchá, může ji ponechat na minimální hranici. Spuštěnou kampaň lze také kdykoli přerušit či pozměnit. Zadavatel si také sám může nastavit denní limit, kolik uchazečů chce na svoje stránky přivést.