Hlavní navigace

KAKTUS Software vyvinul helpdeskové řešení pro KSRZIS, organizační složku státu řízenou Ministerstvem zdravotnictví

[Tisková zpráva] Praha, 12. listopadu 2007 – Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámila, že pro KSRZIS (Koordinační středisko pro resortní zdravotnické informační systémy) vyvinula kompletní intranetové řešení v prostředí Microsoft Office SharePoint. Středisko je organizační složkou státu v přímé řídící působnosti Ministerstva zdravotnictví.

Koordinačnímu středisku řešení primárně umožňuje přehledným a uživatelsky přívětivým způsobem evidovat vzniklé problémy, termíny jejich řešení, odpovědnosti a způsoby řešení. Vedle toho poskytuje řadu dalších souvisejících informací, jako jsou např. statistické výstupy, automatické zasílání informací o aktuálním stavu a umožňuje definovat role, které vymezují rozsah využívání aplikace oprávněnými uživateli.

V rámci projektu bylo použito helpdeskové řešení vyvinuté společností KAKTUS Software, což je webová aplikace integrálně napojená na Microsoft Office SharePoint 2007. HelpDesk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky zákazníka na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní). Helpdeskové řešení od KAKTUS Software je nominováno časopisem Computerworld na IT produkt roku 2007.

KSRZIS zajišťuje plnění úkolů Ministerstva zdravotnictví v oblasti zdravotnické informatiky. Především se jedná o zavádění, rozvoj a provoz určených informačních systémů. KSRZIS zajišťuje provoz zdravotních registrů, registrů hygienické služby a specializovaných zdravotnických informačních systémů.