Hlavní navigace

Kamenné parfumerie krachují díky internetové konkurenci

15. 12. 2006

[Tisková zpráva] Obliba nákupů prostřednictvím internetu neustále roste. Zvláště teď, v období předvánočního shonu, je to jedna z variant, jak pohodlně a výhodně nakoupit. Mezi nejvíce vyhledávané a prodávané komodity na internetu patří parfémy, jejichž prodej přidělává vrásky prodejcům z kamenných obchodů. Důvodem je fakt, že za poslední 2 roky vzniklo několik set internetových parfumerií, které významně konkurují těm kamenným díky nižším provozním nákladům a nižší marži.

Dříve lidé kupovali parfémy pouze ve specializovaných obchodech. S rozvojem internetu začali objevovat i internetové parfumerie, které je lákaly bohatou nabídkou a nízkou cenou. V současnosti je praxe taková, že zákazník si jde vybraný parfém „očichat“ do kamenného obchodu a svůj nákup poté uskuteční prostřednictvím internetového obchodu, který má dané zboží za nejvýhodnější cenu.

Rozdíly v ceně jsou oproti kamenným obchodům často obrovské. Zboží na internetu se prodává v průměru o 10 až 70 procent levněji než v klasických kamenných obchodech. Jeden příklad za všechny: nejprodávanější dámský parfém Dolce&Gabbana Light Blue 100ml seženete na www.parfemy.cz za 1 285 Kč, v kamenném obchodě za cenu 2 399 Kč, rozdíl je neuvěřitelných 1 114 Kč!

Další faktor, který ovlivňuje při nakupování na internetu, je solidnost a zavedenost toho kterého internetového obchodu. Například největší internetová parfumerie www.parfemy.cz za dobu své existence již obsloužila přes 200 000 spokojených zákazníků a denně ji navštíví přes 10 000 zákazníků. Samozřejmostí je široký výběr parfémů, garance nejnižších cen, kupóny na slevu při dalším nákupu, vzorek parfému ke každé objednávce, doručení během 1–2 dnů a u objednávky nad 1000 Kč poštovné zdarma. Je evidentní, že takové nabídce a servisu mohou obchodníci v kamenných parfumeriích jen stěží konkurovat…

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

NG natáčí v Praze seriál o Einsteinovi

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Jak koupit Mikuláše a nenaletět

Jak koupit Mikuláše a nenaletět

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Golfové pojištění: kde si jej můžete sjednat?

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...