Hlavní navigace

Karsa Monitor přináší konkurenční výhodu, porovnává reálné ceny zboží na internetu

[Tisková zpráva] Praha, 16. září 2010 - Společnost Karsa Technologies přichází na trh s novou unikátní aplikací Karsa Monitor, která srovnává reálné ceny zboží na internetu. Špičkový nástroj pro efektivní nastavení cenové strategie významně posílí konkurenceschopnost provozovatelů e-shopů. Prostřednictvím nové aplikace lze navíc získat stěžejní podklady pro potřeby internetového marketingu.

Nová desktopová aplikace Karsa Monitor nabízí provozovatelům internetových obchodů a prodejních webů možnost pravidelně monitorovat a porovnávat ceny výrobků u konkurence. Společnost Karsa Technologies přichází s dosud unikátním nástrojem pro dynamickou tvorbu cen, který je svou funkčností ojedinělý na českém i světovém trhu. Aplikace totiž vyniká jednoduchým a přehledným grafickým rozhraním vyber-a-klikni, které umožňuje automaticky srovnávat neomezené množství položek na internetu.

„Aplikace dovoluje velmi rychle získat ze všech e-shopů důležité informace, které vás zajímají. Spáruje shodné položky, zaktualizuje ceny a vše uloží do přehledné tabulky,“ uvedl Michal Ježek, spolumajitel společnosti Karsa Technologies, která nabízí profesionální řešení pro internetové obchody. „V době, kdy se dvě třetiny zákazníků na internetu rozhodují o koupi výrobku podle ceny, je znalost trhu nezbytností a účinným nástrojem v konkurenčním boji,“ doplnil Ježek s tím, že vybrané statistiky a informace o trhu získané prostřednictvím aplikace Karsa Monitor budou exkluzivně prezentovány na portále www.statisticky.cz.

Uživatelům přinese Karsa Monitor významnou výhodu v cenové soutěži, díky čemuž mohou e-shopy dosáhnout vyšších zisků. Monitoring internetového prodeje navíc pomůže při zavádění nových značek na tuzemský trh, usnadní totiž optimální nastavení cen výrobků. Desktopová aplikace zároveň dokáže vytvořit praktickou databázi kontaktů, které během chvilky vygeneruje z internetových katalogů. Nová aplikace se tak díky svému širokému uplatnění stává významným nástrojem internetového marketingu, jako jsou SEO/SEM a PPC kampaně.

„Kvalita českých internetových obchodů neustále roste. E-shopy již umí optimalizovat své weby pro vyhledavače a vytvářet úspěšné PPC kampaně. Oproti zahraničí však silně zaostáváme v realizaci dynamické cenotvorby,“ připomněl Michal Ježek ze společnosti Karsa Technologies. „Nástroje pro cenovou strategii si mohou dovolit pouze velcí hráči na trhu. Naše nová aplikace je však cenově dostupná, proto je určena také pro začínající prodejce, kteří se chtějí prosadit mezi konkurencí na trhu,“ zdůraznil Ježek.

Aplikace Karsa monitor

  • Neomezené množství monitorovaných obchodů a produktů
  • Exporty monitorovaných obchodů do csv
  • Exporty spárovaných produktů do csv
  • Aktualizace k dané verzi po dobu 12 měsíců.

Karsa Monitor Standard – 1 licenci pro 1 PC – Cena: 29 900 Kč bez DPH*
Karsa Monitor Standard (3 lic.) – 3 licence pro 3 PC – Cena: 59 900 Kč bez DPH*
* Akční cena platí do 23. září 2010

O společnosti Karsa Technologies, s.r.o.
Karsa Technologies se dlouhá léta specializovala na vývoj a provozování internetových obchodů, které přinášejí zisk. Své více jak desetileté zkušenosti s internetovým obchodováním zhodnotila ve vývoji aplikace Karsa Monitor, jejímž cílem je zvýšit konkurenceschopnost e-shopů a prodejních webů, které dbají na aktivní tvorbu cen a mají zájem nastavit správnou cenovou strategii.

O portálu STATISTICKY[cz]
Projekt STATISTICKY[cz] je primárně určený médiím a zpravodajským agenturám, kterým se nabízí jako zdroj hodnotných a statisticky podložených informací. Hlavním cílem zpravodajského portálu je pravidelně přinášet zajímavá fakta z vybraných oblastí českého trhu v ucelené podobě a s maximálním důrazem na přehlednost. Základem redakčního obsahu jsou zajímavé průzkumy doplněné o názory odborníků z příslušných oblastí. K jednotlivým tématům se vyjadřují kromě zástupců vybraných firem také zastřešující asociace či charakterem vhodné nezávislé instituce.