Hlavní navigace

KASA.cz prodlužuje dobu pro vrácení zboží a zrychluje proces reklamace v prvním měsíci od nákupu

[Tisková zpráva] Přestože zákon ukládá internetovým obchodům přijímat zpět zboží bez udání důvodu do 14 dnů, druhé největší internetové obchodní centrum KASA.cz takové zboží nově přijímá po dobu 30ti dnů. Novinka začala platit od 1. 9. 2008. Vrátit lze bez udání důvodu nepoužité zboží v originálním obalu a se všemi náležitostmi (příslušenstvím, návodem, záručním listem atd.). Vrácení peněz se řídí stejnými podmínkami jako dosud.

Sdílet

KASA.cz od 1. 9. 2008 také výrazně zrychluje průběh případných reklamací u závad, které se projeví do 30 dnů od nákupu. Místo obvyklého reklamačního řízení, které může ze zákona trvat až 30 dnů, zboží rovnou vymění. Zboží však musí být vráceno kompletní v originálním obalu a s veškerými náležitostmi. Pokud zboží nebude kompletní, proběhne reklamace standardním způsobem (do 30 dnů).

V případě, že reklamované zboží nebude v daný okamžik skladem, dodá jej KASA.cz v nejkratším možném termínu nebo nabídne zákazníkovi jiné zboží ve stejné hodnotě. Zrychlení reklamace výměnou se týká zboží, u kterého se projeví závada do 30ti dnů od nákupu, a které nebylo mechanicky poškozeno.

„Prodloužením lhůty na vrácení zboží nad rámec zákona a zjednodušením reklamačních řízení v prvním měsíci od nákupu chceme zvětšit komfort našich zákazníků. Dosud například nechávali zákazníci vánoční nákupy až na poslední chvíli, aby případný nevhodný dárek stihli vyměnit ve lhůtě 14 dní. Zaváděné změny by jim měly poskytnout dostatek času k nákupu bez obav z pozdního doručení zboží, ke kterému může dojít právě v období zvýšených předvánočních prodejů,“ vysvětluje zavedení novinky Jitka Součková, marketingová manažerka KASA.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).