Hlavní navigace

KASA.cz si za poslední půlrok jen v ČR polepšila o 110 milionů korun

[Tisková zpráva] Internetový obchod KASA.cz svými tržbami dokazuje, že dny internetového obchodu teprve přichází. Oproti loňskému roku se jim tržby v české republice zvedly o 110 milionů korun a počet vyřízených objednávek se navýšil o neuvěřitelných 95,7 procent.

Mezinárodní skupina KASA.cz výrazně zvýšila své tržby. Nejvyšší nárůst zaznamenala v České republice, kde se v porovnání s rokem 2007, tržby za první pololetí roku 2008 zvedly o 110 milionů korun. Kompletní tržby celé skupiny pak vzrostly o 38 procent. Navýšil se také počet vyřízených objednávek, který se v České republice oproti roku 2007 zvedl o 95,7 procent. V zahraničí byl průměrný nárůst počtu objednávek 54 procent. Tyto parametry tedy jasně svědčí o tom, že internetový obchod i po několika letech extrémního růstu stále vzkvétá.

Internetovému obchodu také velmi napomáhají příznivé okolnosti posledních let, zejména stále stoupající počet uživatelů internetu a stoupající aktivita stávajících uživatelů internetu. Udržet meziroční růst obratu v desítkách procent při cenové erozi, která na trhu panuje je velmi obtížné a zejména proto jsme s výsledkem spokojeni. Transparentnějším ukazatelem našeho růstu je proto počet vyřízených objednávek, jelikož tento ukazatel není tolik ovliněn vnějšími vstupy, komentuje Martin Kasa, ředitel společnosti KASA.cz.

Kurz koruny vůči dolaru a euru snižuje ceny importovaného zboží do České republiky a nižší ceny jsou hnacím motorem nákupů spotřebitelů. Rosteme však výrazně rychleji něž konkurence, což je pro nás v tak konkurenčním prostředí jako je český internet velkým úspěchem. Nárůst našich tržeb vznikl především díky aplikaci nových marketingových postupů a také díky zkvalitnění našich služeb zákazníkům při prodeji. Svou roli pak také hraje zefektivnění marketingových výdajů a logistických procesů. dodává Kasa.

Podle plánu společnosti KASA.cz pro letošní rok by měly tržby přesáhnout 1,5 miliardy korun. Do budoucna si skupina klade za cíl nadále posilovat pozici na českém trhu a zkvalitňovat služby zákazníkům.

DigiZone.cz: Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Optimedia: hybridní kampaň Nescafé

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Podnikatel.cz: Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Alza.cz má StreetShop. Mall.cz více výdejních míst

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Vitalia.cz: Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Když přijdete o oko, přijdete na rok o řidičák

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

Kamery Sony se dají ovládnout na dálku

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...