Hlavní navigace

Kasa.cz ustavuje ombudsmana pro nadstandardní péči o zákazníky

23. 3. 2011

[Tisková zpráva] Přední český internetový obchod Kasa.cz dále rozšiřuje svou nadstandardní péči o zákazníky a ustavuje vlastního ombudsmana, neboli ochránce práv zákazníků. Ten bude dohlížet na hladký a rychlý průběh řešení zákaznických požadavků a také bude dále rozvíjet vstřícnost a otevřenost Kasa.cz.

Klíčovým cílem pro nás vždy bylo mít spokojené zákazníky a s maximální vstřícností plnit jejich požadavky. Rozvoj internetového nakupování je založen na celé řadě sofistikovaných nástrojů a informačních systémů pro podporu obchodování a řízení vztahů se zákazníky, což na jednu stranu prospívá efektivitě a nízkým cenám, na druhou stranu ale bohužel vzájemný vztah do určité míry odosobňuje,“ říká Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz, a pokračuje: „Zavedením role ombudsmana a s tím související maximalizací péče o zákazníky nyní spojujeme to nejlepší z velkého a z malého obchodu, tedy rychlost, efektivitu, nízké ceny, širokou nabídku a osobní přístup, do nejlepšího nákupu na českém internetu.“

Kasa.cz tímto krokem opět předbíhá  ostatní velké čes­ké eshopy v oblasti péče o zákazníky. Již dříve zákazníkům zjednodušila nákupy tím, že prodloužila lhůtu na odstoupení od smlouvy ze zákonných 14 dní na 30. Dále umožnila snadné reklamování zboží, neboť zavedla automatickou výměnu reklamovaného zboží za nový kus, pakliže dojde k reklamaci do 30 dní od jeho zakoupení. Nyní s pomocí firemního ombudsmana zajistí průhledné i rychlé řešení všech nedorozumnění.

Ombudsman zároveň bude přinášet nové podněty a nápady na další rozvoj zákaznické péče a služeb na Kasa.cz.  

Ombudsmana Kasa.cz mohou zákazníci kontaktovat na emailové adrese ombudsman@kasa­.cz. Kasa.cz garantuje, že komunikaci s klientem zahájí nejdéle do 2 pracovních dnů. Obrátit se na něj může každý, kdo pocítí nespokojenost s řešením svých zakázek, problémů či reklamací, a to i přesto, že všechny požadavky jsou vždy řešeny v souladu s příslušným předpisy a zákony. Ombudsman takové případy důsledně a nestranně prošetří a vezme při tom v úvahu i další, mnohdy i nestandardní, skutečnosti.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Vláknina: Rozpustná, nebo nerozpustná?

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?