Hlavní navigace

Kevin Lynch jmenován technickým ředitelem Adobe

[Tisková zpráva] Toto povýšení je známkou narůstajícího významu internetových aplikací v celé činnosti společnosti Adobe

Praha, 7. února 2008 – Společnost Adobe Systems Inc. oznámila povýšení Kevina Lynche do funkce technického ředitele. V nové funkci bude dohlížet na plánování vývoje a základní technologie Adobe ve všech obchodních divizích. Současně bude pokračovat v řízení technologické platformy Adobe pro návrháře a vývojáře, do které patří Adobe Flash Player, Adobe Flex a nové runtime prostředí Adobe AIR.

„Kevin měl po celou dobu svého působení v Adobe velký vliv na rozvíjení naší technologické vize,“ řekl Shantanu Narayen, prezident a výkonný ředitel Adobe. „Společnost Adobe se v několika technických vlnách transformovala, od DTP až po multimedia a web. Kevinův přehled a nadšení pro internetové aplikace a jejich význam pro budoucnost softwaru nezávislého na operačních systémech a zařízeních nám umožní vyvinout další generaci inovací pro naše zákazníky.“

Kevin Lynch nastoupil do Adobe v roce 2005 v souvislosti s akvizicí společnosti Macromedia. Jako vedoucí viceprezident a hlavní softwarový architekt Adobe vedl obchodní jednotku, která rozvíjí softwarové platformy pro vytváření a distribuci poutavých aplikací a obsahu. Kevin Lynch také dohlížel na vztahy Adobe s vývojáři, včetně integrace zákazníků a partnerů do procesu vývoje přes Adobe Labs.

Ve společnosti Macromedia pracoval Kevin Lynch v řadě funkcí, včetně hlavního softwarového architekta a prezidenta pro produkty. Vedl počáteční vývoj softwaru Macromedia Dreamweaver, lídra v oblasti produktů pro vývoj webu, podílel se i na transformaci přehrávače Flash Player. Před společností Macromedia pracoval ve třech začínajících firmách, mezi které patřily General Magic a Frame Technology.

Kevin Lynch je držitelem tří patentů, další jsou připraveny ke schvalování. Podílí se také na aktivitách Adobe v oblasti mezinárodních standardů s organizacemi jako jsou W3C, ECMA a ISO. Lynch studoval interaktivní počítačovou grafiku na univerzitě v Illinois a spolupracoval s výtvarníky a techniky v laboratoři Electronic Visualization Laboratory.