Hlavní navigace

Klikniavolej.cz představuje nové služby pro firmy

[Tisková zpráva] Firmy si mohou díky Klikniavolej.cz pořídit výhodné zelené linky, umístit na web SMS vizitku nebo můžou lépe kontrolovat náklady na volání.

Sdílet

Praha, 5. května 2009 – Projekt Klikniavolej.cz spustil nové služby určené především pro firemní zákazníky. „Pro firmy je asi nejzásadnější možnost vytvářet podúčty pro jednotlivé zaměstnance a lépe tak kontrolovat jejich náklady na telefonování. Provozovatelé internetových stránek zase ocení funkci SMS vizitek nebo možnost zřízení velmi výhodné zelené linky,“

představuje novinky Jan Fencl, projektový manažer projektu Klikniavolej.cz. Neméně důležitou novinkou je možnost posílat hromadné SMS, včetně možnosti opatřit je vlastním identifikátorem.

U firemních účtů si nyní mohou zákazníci vytvořit libovolný počet podúčtů, které mohou přiřadit jednotlivým zaměstnancům. Každému zaměstnanci je možné nastavit denní limit na volání a lépe tak kontrolovat náklady. „Zelené linky od Klikniavolej.cz ocení především provozovatelé internetových obchodů, pro které je klasická varianta této služby od telekomunikačních operátorů drahá. S námi zaplatí pouze za provolané minuty a zákazníci se s nimi mohou spojit přímo z jejich internetových stránek, kdy jenom zadají svoje telefonní číslo a jednou kliknou,“ vysvětluje Jan Fencl.

Pro provozovatele internetových stránek je určena služba SMS vizitka. „Návštěvník stránek zadá svoje telefonní číslo a kliknutím si nechá poslat SMS vizitku. Ta může obsahovat jen kontaktní informace, nebo například u restaurací aktuální menu, přehled akcí nebo cokoliv jiného. Textová zpráva může mít také vlastní identifikátor, tedy například jméno firmy. A to se zobrazí příjemci místo telefonního čísla,“ dodává Jan Fencl. Firmy mohou také nově s Klikniavolej.cz posílat hromadné SMS. K dispozici mají šablony, distribuční seznamy a samozřejmě možnost změnit si již zmiňovaný identifikátor odesílatele.

„Samozřejmostí projektu Klikniavolej.cz je, že zákazníci platí jenom za uskutečněné hovory nebo odeslané textové zprávy. U nás se neplatí žádný zbytečný paušál,“ dodává Jan Fencl.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).