Hlavní navigace

Konference Inforum 2010 Prague představila středně velkým společnostem inovace vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti

[Tisková zpráva] Infor nabídl českým zákazníkům obchodní a technologické inovace pro rok 2010

PRAHA – 16. března 2010 – Společnost Infor, vedoucí poskytovatel podnikového softwaru pro středně velké společnosti, dnes v Praze na své zákaznické konferenci Inforum 2010 představila novinky pro letošní rok. Po globální konferenci Inforum, jež proběhla „virtuálně“ již v říjnu 2009, je Inforum 2010 Praha další v rámci série konferencí Inforum Europe 2010 zaměřené na zákazníky, potenciální klienty a partnery ze sedmi evropských zemí.

V České republice Inforum 2010 Prague proběhlo v pražském Clarion Congress Hotelu. Na akci byl vedle českých odborníků společnosti Infor přítomen také regionální management, včetně Petra Felknera, nového country manažera Infor pro Českou republiku, a Wolfganga Kobeka, viceprezidenta Infor pro region střední Evropy. Účastníci konference diskutovali své názory na aktuální ekonomickou situaci, obchodní výzvy a na to, jak snižovat provozní náklady, zlepšovat efektivitu, a zvyšovat kvalitu a produktivitu.

Inforum 2010 Praha ukázalo zákazníkům, jak je možné řídit obchodní inovace prostřednictvím efektivních investic do softwarových řešení Infor. Zákazníci se mohli přesvědčit o významu nejnovějších best practices a dozvědět se více o nových možnostech v oblasti zvyšování podnikové výkonnosti a snižování celkových nákladů na vlastnictví IT řešení.

Konference rovněž nabídla sérii vzdělávacích sekcí, jež prezentovaly klíčové produkty z portfolia firmy Infor a jejích partnerů. Zákazníci měli možnost komunikovat přímo s managementem společnosti, odborníky na daná řešení, distribučními a technologickými partnery, a kolegy ze svých odvětví, a diskutovat s nimi způsoby, jak čelit aktuálním obchodním výzvám. Přednášky pokrývaly široké spektrum odvětvově specifických témat a obchodních otázek.

Další specificky zaměřené sekce představily, jakým způsobem mohou zákazníci získávat dodatečné přínosy prostřednictvím rozšiřování svých existujících řešení. Tyto sekce byly zaměřeny na oblasti řízení podnikových zdrojů (ERP), řízení výkonnosti (PM), řízení dodavatelského řetězce (SCM), řízení podnikového majetku (EAM) a další.

„Záměrem společnosti Infor je zvýšit očekávání, jež zákazníci dnes mají na dodavatele softwaru. Přitom ale nechceme jakýmkoliv způsobem upozadit výzvy, kterým nyní čelí náš segment a celá ekonomika,“ říká Petr Felkner, country manažer společnosti Infor v České republice. „Neustále hledáme způsoby jak řešit obchodní problémy našich zákazníků a rádi jsme jim představili nové možnosti, jež nabízejí naše řešení inovovaná v průběhu minulého roku. Infor ani za nepříznivé situace nepřestal investovat do svých zákazníků, důkazem čehož je nárůst lokalit, kde se evropské konference Inforum letos v porovnání s minulým rokem konaly.“

O společnosti Infor
Infor poskytuje více než 70 000 zákazníků lepší a intenzivnější vztah se svým dodavatelem podnikového softwaru. Software Infor je možné snadno pořídit, snadno nasadit a jednoduše spravovat. Je vytvořený nikoliv pro revoluční změny ale pro postupný rozvoj. Existuje lepší způsob jak využívat podnikový software, více zjistíte na http://cz.infor­.com.