Hlavní navigace

Konference Internet CEE nastínila budoucnost online médií

[Tisková zpráva] 7. června 2010, Praha - Varšava se ve dnech 25.-26.05.2010 stala centrem dění pro odborníky z oblasti internetu. Již potřetí zde proběhla mezinárodní konference Internet CEE, věnovaná především situaci internetových trhů v regionu CEE. Pozvaní odborníci - zástupci významných společností, médií a mediálních agentur z mnoha států zde diskutovali o budoucnosti online a offline médií, budování povědomí o značkách prostřednictvím online médií a vlivu celosvětové krize na média.

Třetí ročník konference se zaměřil především na současnou situaci v oblasti médií a věnoval se čtyřem tematickým okruhům: Nová tvář tradičních médií, Konvergence médií, Krize jako katalyzátor změn a Formy budování značky online. Akce se zúčastnili jako přednášející představitelé významných společností, médií a odborníci z mnoha států, například Sam Kumar z The Economist Online, Bogdan Epure ze společnosti Central European Media Enterprises, která je majitelem TV Nova či Jonas Mϋller ze severoevropského vydavatelství Bonnier Publications a mnoho dalších.

Česká republika měla na konferenci tři své zástupce. V tematickém okruhu Konvergence médií vystoupila Jana Vyhlídalová ze společnosti O2 s přednáškou „Listing the Diary of Jana Vyhlídalová“ o budoucnosti reklamy v mobilních telefonech a Michal Novák ze společnosti GEEWA s přednáškou na téma „Advertising in Games & Games as Advertising“. K tématu Krize jako katalyzátor změn přispěl Tomáš Lauko z firmy Zenith Optimedia s přednáškou „Navigating the Change“. Hlavním organizátorem akce byla společnost Gemius SA, lokálními partnery akce byly například české Sdružení pro internetovou reklamu a slovenská Asociace internetových mé­dií.

Dalším zdrojem informací o konferenci je Twitter, kde naleznete zpravodajství z místa dění. Pokud zadáte do vyhledávače na Twitteru klíčové slovo #internetcee, zobrazí se vám všechny názory týkající se konference Internet CEE.

Interview s několika přednášejícími na konferenci naleznete na YouTube:

  • Sam Kumar z The Economist
    (odkaz: http://www.you­tube.com/watch?v=0V1NfDW­iZY4)
  • Tomáš Lauko ze společnosti Zenith Optimedia
    (odkaz: http://www.you­tube.com/watch?v=LNLvlKZ­I5p0)
  • Andrey Sebrant ze společnosti Yandex
    (odkaz: http://www.you­tube.com/watch?v=Kb5fv79­25RA)
  • Jonas Mϋller z Bonnier Publications
    (odkaz: http://www.you­tube.com/watch?v=LwJ0MKH­5CuI)

Další informace o konferenci, přednášejících, podrobném programu a fotografie naleznete na oficiálních stránkách akce www.internetce­e.com.