Hlavní navigace

Konference o internetové reklamě vzbudila nebývalý ohlas

23. 4. 2009

[Tisková zpráva] 22. dubna 2009 - Včerejší konference o internetové reklamě se setkala s mimořádným zájmem účastníků. Na Internet Advertising Conference 2009, kterou pořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, dorazilo na 350 zástupců internetového mediálního trhu a marketingu, aby získali aktuální informace o možnostech využití online komunikace v praxi. Účast tak byla o 40 procent vyšší než v loňském roce.

Druhý ročník celodenní odborné konference Internet Advertising Conference 2009 (http://iac.spir­.cz) proběhl včera za velkého zájmu účastníků i médií ve Slovanském domě v Praze. Organizátorem a odborným garantem akce je Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), realizátorem společnost Internet Info.

„Včerejší konference se stala bezpochyby nejvýznamnější událostí tohoto druhu v České republice pro rok 2009. Obrovský zájem o téma internetu potvrzuje i meziroční nárůst počtu účastníků, kterých na letošní setkání přišlo o stovku více než loni,“ upozorňuje Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR, a dodává: „Program, který naplnilo téměř 40 přednášejících a panelistů, jsme se snažili připravit tak, aby byl pestrý a pokrýval co nejvíce témat, která jsou v současné době aktuální. Kdo si nevybral některou z přednášek hodnotících celý internetový trh ve srovnání s ostatními mediatypy v hlavním sále, měl možnost vyslechnout si řadu konkrétních případových studií nebo prakticky zaměřených panelových diskuzí v paralelním pásmu programu.“

V hlavním programovém proudu, jehož průběh moderoval Jakub Železný, se během celého dne vystřídala řada řečníků z firem, které úspěšně využívají internet jakou jednu z hlavních součástí marketingové komunikace. Šlo například o řečníky ze společností PPF, Vodafone, Česká spořitelna nebo také Baťa, Mediacom a Vivantis, včetně odborníků ze Slovenska. Nechyběl ani komplexní pohled na český mediální trh a srovnání jeho potenciálu vůči možnostem internetu, ke kterému přispěli mediální odborníci jako Dominik Hrodek (Strategie), Daniel Köppl (Marketing & Media), Martin Kopta nebo Daniel Dočekal. O tom, jak využít internet v současné ekonomické krizi, diskutovali zase zástupci mediálních agentur, poskytovatelů obsahu a také členů SPIR.

Zaplněný kinosál o dvě patra níže svědčil o tom, že case studies mohou být pro řadu účastníků dobrým zdrojem nápadů a inspirace. Tu mohli hledat u řečníků z řad společností Internet Billboard, Komerční banka, Ataxo, Geewa nebo DIRECT Pojišťovna. Součástí paralelního proudu programu s názvem Jak překonávat krizi v praxi byly mimo jiné dvě panelové diskuze věnované aktuálním fenoménům – o možnostech mobilního internetu diskutovali odborníci ze společností MEDIATEL, Seznam.cz, Nokia a dvou operátorů (Telefónica O2, T-mobile), a návod, jak využít inzertní potenciál videa on-line poskytli zástupci mediálních skupin MAFRA a CME, videoportálu Stream.cz a společnosti Telefónica O2.

Konference byla primárně určena zadavatelům internetové reklamy, poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Akce vyvrcholila neformálním společenským večerem v pražském klubu DC1, kde k příjemné atmosféře během networkingu přispěla i funky-jazzová kapela Wunderbar.

Všechny prezentace včerejšího dne, stejně jako odborný materiál, který měli účastníci v tištěné podobě, jsou k dispozici ke stažení na stránkách konference. Fotogalerie z konference i večerního networkingu bude na stránkách akce zítra. Podrobněji o průběhu konference referuje dnešní článek na serveru Lupa.cz s názvem IAC 2009, druhý ročník konference o internetové reklamě za námi. Akce vzbudila živý ohlas publika, mnoho reakcí účastníků přímo z průběhu akce lze najít na sociálních sítích jako je Twitter a Facebook.

Ke konferenci byla volně navázána i kampaň s názvem Volíme internet. Parafráze volebních plakátů, na nichž osobnosti české internetové scény podporují online média, se stala součástí výzdoby prostor konání akce.

Partnery konference byly společnosti Komerční banka, MEDIATEL a Ataxo. Mediálně konferenci podpořili týdeník Strategie, internetový deník Týden.cz a portál Profit.cz.

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

DigiZone.cz: ČT láká na jarní programové tipy

ČT láká na jarní programové tipy

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: Flix TV má set-top box s HEVC

Flix TV má set-top box s HEVC

DigiZone.cz: ČT má dalšího zástupce v EBU

ČT má dalšího zástupce v EBU

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Měšec.cz: Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

Banky mlží o nákladech na předčasnou splátku hypotéky

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

Co všechno ovlivňuje ženskou plodnost?

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Měšec.cz: Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Za palivo zaplatíte mobilem (TEST)

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO