Hlavní navigace

Kontextová reklama Etarget je už i v Kolumbii

[Tisková zpráva] Praha, 13. října 2009 – Česká síť kontextové reklamy Etarget, která v osmi evropských krajinách poskytuje krátké textové reklamy při článcích v internetových médiích, oznámila, že v těchto týdnech spouští provoz i v Latinské Americe - v Kolumbii. Nejde při tom o přímou aktivitu „evropského“ Etargetu, ale o spolupráci na licenční bázi.

„Našim partnerům jsme poskytli práva na používání značky, dodali jsme jim technické rozhraní a know-how. Jde o zkušené internetové podnikatele. Jeden z nich je původem z Maďarska, kde byl naším pravidelným inzerentem,“ hovoří Marcel Vašš, obchodní ředitel společnosti. „Tato licence je prvním experimentem, a pokud se podaří, rádi půjdeme stejným způsobem i dále,“ dodává.

Etarget Colombia je samostatnou právní jednotkou, která vystupuje a jedná jen ve svém jméně. Zároveň není při rozvoji omezována „domácím“ Etargetem, a Etarget ji ani nebude finančně podporovat. „Celá naše podpora je jen v oblasti technologie a know-how, jinak si partneři zabezpečují všechno sami a je to v jejich plné zodpovědnosti,“ komentuje Marcel Vašš.

Více informací je možné nalézt na blogu společnosti Etarget: http://blog.e­target.cz/firem­ni-zpravy/etarget-kolumbie.html