Hlavní navigace

Lepší reklamy pro uživatele Gmailu

20. 1. 2010

[Tisková zpráva] Google vylepšuje relevanci zobrazovaných reklam ve svém emailu

Google se již od začátku snaží v Gmailu uživatelům zobrazovat relevantní reklamu, která je nebude obtěžovat. Algoritmy se stále zlepšují, díky čemuž se zobrazují lepší a užitečnější reklamy, které mají pro uživatele informační hodnotu. Nyní přichází Google s vylepšením a uživatelům zobrazí takové reklamy, které se budou více týkat toho, co je opravdu zajímá.

Když si uživatel teď otevře zprávu v Gmailu, často vidí reklamu, která se nějakým způsobem týká právě čtené zprávy. Pokud si čte mail, v němž hotel z Chicaga potvrzuje rezervaci ubytování, vidí pak vedle e-mailu reklamy na lety do Chicaga.

Někdy se však stane, že k určitému emailu nelze žádnou relevantní reklamu připojit. Od teď proto budou uživatelé občas vídat reklamy, které se vztahují k jiným nedávno přijatým zprávám. Pokud například kamarád přeje v mailu vše nejlepší k narozeninám a k těm nejsou k dispozici žádné relevantní reklamy, zobrazí se třeba reklama na let do Chicaga, která se týkala předchozího emailu.

Pro zobrazování této reklamy Google systémy nepotřebují ukládat žádné informace o uživateli navíc – Gmail prostě sáhne po jiném nedávno přijatém e-mailu. Proces je plně automatizován, do výběru reklamy nevstupují žádné osoby a žádné informace o emailech nebo uživatelích nejsou sdělovány inzerentům.

Změna zobrazování reklam by měla uživatelům v Gmailu přinést lepší reklamy, které se budou více týkat toho, co je opravdu zajímá.

O společnosti Google Inc.
Inovativní vyhledávací technologie společnosti Google umožňují každodenní přístup k informacím milionům lidí po celém světě. Google založili v roce 1998 Larry Page a Sergey Brin, dva studenti univerzity ve Stanfordu, a dnes má přední postavení na všech hlavních globálních trzích. Model cílené reklamy, který Google nabízí svým zákazníkům, poskytuje firmám všech velikostí měřitelné výsledky a zároveň rozšiřuje možnosti internetu pro samotné uživatele. Centrála společnosti Google se nachází v americkém Silicon Valley, jednotlivé pobočky pak na různých místech Ameriky, Evropy a Asie. Více informací najdete vždy na www.google.com.

Google Česká republika
Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006, nyní dosáhla s partnerem Centrum Holdings 35% podílu na trhu vyhledávání (Navrcholu.cz, srpen 2009). Google od otevření pobočky uvedl na český trh více než 40 lokalizovaných služeb pro české uživatele, a to včetně produktů jako Mapy Google, online kancelář Dokumenty Google, Kalendář Google, Překladač Google, video portál YouTube, prohlížeč Google Chrome nebo operační systém Android. Malé, střední i velké firmy v České republice mají možnost využít online reklamu v rámci vyhledávání a obsahové sítě (Google AdWords) nebo monetizovat svůj vlastní obsah v rámci služby Google AdSense).

Využít též mohou analytické nástroje pro plánování a měření kampaní: Google Analytics, Google Trends, Statistiky vyhledávání Google, Ad Planner, případně nástroj pro tvorbu grafických kampaní (Display Ad Builder).

Společnost Google Česká republika uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu v různých oblastech (média, korporátní sektor, enterprise, neziskový sektor atd.) V obchodní oblasti (prodej reklamy ve vyhledavání i v obsahové síti) Google úzce spolupracuje s celou řadou mediálních i internetových agentur v České republice, primárně však s držiteli certifikace Google Certified Company. Více informací na www.googleblog.cz nebo media centru pro české novináře http://sites.pres­satgoogle.com/cz

DigiZone.cz: Česká televize mění schéma ČT :D

Česká televize mění schéma ČT :D

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Pravda o přibírání na zimu

Pravda o přibírání na zimu

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání