Hlavní navigace

Limemedia slaví úspěch s klientskými iMagazíny

[Tisková zpráva] Praha, 28. 7. 2010; Společnost Limemedia, která do českého prostředí uvedla nový mediální formát slučující v sobě přednosti klasických tištěných časopisů a webových stránek, úspěšně prosazuje tento fenomén na trhu firemních magazínů. V současné době produkuje klientské iMagazíny například pro Olympus, HP nabo Audi.

„Tuzemská zastoupení věhlasných mezinárodních firem objevují iMagazín jako nový způsob, jak oslovit klienty, veřejnost nebo vlastní zaměstnance. Tento progresivní formát umožňuje klasické „listování“, jako je tomu u tištěných médií, ale zároveň obsahuje interaktivní prvky v podobě animací, videí nebo zvuků – to vše v prostředí internetového prohlížeče,“ vysvětluje podstatu klientských iMagazínů obchodní ředitel Limemedia Martin Uhlíř.

„iMagazín svou exkluzivní grafikou a přehledným uspořádáním připomíná prestižní časopis, na rozdíl od něj však díky vloženým animacím a multimédiím nabízí bohatší, mnohovrstevnatý dojem z četby. Jsem rád, že Audi začalo tento pokročilý mediální formát využívat – zcela v duchu našeho sloganu ‚náskok díky technice‘,“ říká Marek Held, marketingový specialista Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group.

Představy o „časopisu na internetu“ existují minimálně od 90. let, ale jejich uplatnění v širším měřítku umožnil až rozvoj grafického výkonu počítačů a přenosových rychlostí internetového připojení v posledních letech. Limemedia v současné době v podstatě ovládá tuzemský trh s tímto formátem. Nejprve prorazila s iMagazíny, jako automobilový iMOTOR nebo na elektroniku zaměřené iGizmo, nyní Limemedia úspěšně přeprodává svoji technologii a know how právě na trhu klientských magazínů.

Limemedia produkuje klientské magazíny také pro další významné společnosti a v současné době připravuje několik nových projektů. „Stále více společností si uvědomuje, že naše moderní a neustále zdokonalované řešení nese ve srovnání s tištěnou formou nemalé úspory v nákladech na výrobu a distribuci,“ upozorňuje Jan Fahoun, generální ředitel Limemedia. Ani on sám neočekává, že formát iMagazínu časem vytlačí z trhu klasické formy klientských magazínů. „Myslím, že iMagazín se v čase prosadí jako všeobecně přijímané přemostění mezi webem a printem. Ale výrobci tradičních tištěných titulů si museli rychle zvyknout, že mají novou konkurenci, která se důrazně hlásí o slovo,“ dodává.