Hlavní navigace

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

26. 8. 2009

[Tisková zpráva] Nové řešení kombinuje výhody inteligentního on-line marketingu, který umí identifikovat a zaujmout perspektivní zákazníky, se službami profesionálního centra péče o zákazníky. Společnosti LivePerson a Genesys představily integrované řešení, které umí proaktivním oslovováním vytipovaných on-line zákazníků značně zvýšit pravděpodobnost prodeje.

PRAHA, 25. srpna 2009 – Dva přední poskytovatelé inteligentních on-line softwarových systémů pro obsluhu zákazníků – společnosti LivePerson a Genesys – vyvinuli nové integrované řešení pro proaktivní oslovení zákazníků brouzdajících po internetu. Nové řešení propojuje systémy tradičních kontaktních center s webovým prostředím: „Pracovníkům péče o zákazníky umožňuje ve vhodný okamžik proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit,“ řekl Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson.

Nové řešení umí samo zaujmout perspektivní zákazníky
Zákazníci při provádění transakcí na internetu čelí mnoha výzvám, z nichž mnohé souvisejí s absencí dostatečné on-line podpory. Neblahým důsledkem jsou nedokončené transakce, nutnost kontaktovat operátora s žádostí o pomoc či vyhledávání dalších alternativních komunikačních kanálů. Integrované řešení LivePerson a Genesys dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.

Třetí generace řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi: „Jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky,“ řekl Martin Veselka.

Inteligentní systém najde toho nejlepšího operátora
Proaktivním vyzýváním on-line zákazníků ke kliknutí na tlačítka „click-to-chat“ a „click-to-call“ firmy zajistí, že nabídky jsou prezentovány správným cílovým skupinám – tedy těm, které splňují předdefinovaná kritéria. Jakmile má být zákazník osloven, je interakce přesměrována inteligentní platformou Genesys Customer Interaction Management Platform na nejvhodnější osobu s dobrou znalostí produktu či služby. „Tak se zvyšuje pravděpodobnost prodeje nebo uzavření smlouvy. Onou nejvhodnější osobou může být například produktový specialista či operátor speciálně vyškolený pro komunikaci prostřednictvím zákazníkem upřednostňovaného komunikačního kanálu – on-line chat, telefon či textové zprávy,“ vysvětlil Martin Veselka.

Firma LivePerson je známa především svou webovou platformou, která umí proaktivně oslovit perspektivní zákazníky správným typem sdělení ve správnou dobu. Tím pomáhá maximalizovat on-line prodeje a ziskovost. Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední výrobce softwarových řešení pro call centra. Díky Genesys například kontaktní centra mohou kromě tradiční telefonické cesty ke komunikaci využívat rovněž řadu dalších komunikačních kanálů: od internetu přes fax a e-mail až po textové zprávy.

O společnosti Genesys Telecommunications Laboratories, Inc.
Genesys, součást koncernu Alcatel-Lucent, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys se zaměřuje na software pro interakci se zákazníky prostřednictvím telefonu, webu a e-mailu. Software Genesys zákazníky dynamicky propojuje s patřičnými místy – pomocí samoobslužných či asistovaných služeb – za účelem splnění požadavků zákazníků, optimalizace cílů péče o zákazníky a efektivního použití zdrojů. Software Genesys zpracuje každý den více než 100 milionů zákaznických interakcí ve více než 4000 společností a státních organizací v 80 zemích. Genesys umožňuje společnostem i organizacím využívat všech jejich zdrojů, od kontaktního centra až po administrativní zázemí, ke zkvalitňování interakce se zákazníky. Díky tomu Genesys pomáhá odstranit nespokojenost zákazníků, podporuje efektivitu a urychluje obchodní inovace. Další informace najdete na webu www.genesyslab.com nebo na blogu www.betterinte­ractions.com. Hlavní sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA, na celém světě má Genesys 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel-Lucent
Společnost Alcatel-Lucent (Euronext Paris a NYSE: ALU) dodává poskytovatelům služeb, firemní klientele a státní správě na celém světě řešení, díky nimž mohou koncoví uživatelé využívat možnosti hlasové, datové a obrazové komunikace. Jako lídr v oblasti pevných, mobilních a konvergentních širokopásmových sítí nabízí Alcatel-Lucent komplexní komunikační služby bez ohledu na to, zda jsou jejich uživatelé právě doma, v zaměstnání nebo na cestách. Se 79 tisíci zaměstnanců a pobočkami ve 130 zemích světa je Alcatel-Lucent místním partnerem s celosvětovým dosahem. Společnost má nejzkušenější globální servisní tým v oboru a disponuje jednou z největších výzkumných, technologických a inovačních kapacit. Alcatel-Lucent dosáhl v roce 2006 předběžných kombinovaných výnosů ve výši 18,3 miliardy eur. Operuje z Francie, jeho vedení sídlí v Paříži. Podrobnější informace o společnosti Alcatel-Lucent naleznete na www.alcatel-lucent.cz.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Podnikatel.cz: EET zvládneme, budou horší zákony

EET zvládneme, budou horší zákony

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube