Hlavní navigace

Logos manažersky posílil péči o své telco zákazníky

[Tisková zpráva] Praha, 11. července 2008 – Konzultační a technologická společnost Logos zvýšila meziročně obrat o 90 % a posiluje i manažerskou strukturu v segmentu telco. Přibyly nové zákaznické týmy pro oblast telekomunikací. O dva největší zákazníky v segmentu – mobilní operátory Telefónika O2 a T- Mobile - se starají samostatné obchodní týmy. Řídí je Martin Silvička a Jan Kaštura. Logos už letos v březnu překročil hranici 500 zaměstnanců a získal ocenění IT zaměstnavatel roku 2008.

Manažerem zákaznického týmu pro společnost Teléfonika O2 se stal Martin Silvička. Na nové pozici je odpovědný za řízení týmu, který pečuje o zakázky pro tohoto operátora. Svou kariéru v Logosu zahájil v roce 2004 a doposud zde působil jako Senior manažer zákaznického týmu telco. Mezi jeho záliby patří horolezectví a další outdoorové aktivity.

Na novou pozici Manažera zákaznického týmu, zodpovědného za péči o veškeré zakázky pro společnost T-Mobile, postoupil Jan Kaštura.. V Logosu působí od roku 2005, kdy začal pracovat jako projektový manažer. I když rád hraje golf, převážnou část volného času věnuje rodině.