Hlavní navigace

spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.6

[Tisková zpráva] 9. února 2010 byla spuštěna nová verze nástroje pro emailový marketing Mailkit 1.6, která opět vychází z doporučení a návrhů jejích uživatelů. Celý tým vývojářů aplikace Mailkit se nyní soustředil na zpřehlednění a rozšíření reportů, analyzujících účinnost emailových kampaní.

Mailkit je komplexní aplikace pro přehlednou správu internetových marketingových kampaní. Při provozování emailingu však nejde jen o pouhé hromadné rozesílání zpráv, ale především jde o důkladnou analýzu účinnosti takovýchto sdělení. Tuto důkladnou analýzu Mailkit 1.6 hrdě nabízí.

Mailkit 1.6 se nese ve smyslu slova „rychlost“, protože i jeho vývojáři znají cenu času. Reporty se staly více interaktivními, práce s nimi byla zrychlena, zjednodušena a zpřehledněna.

  • Výrazně se zvýšila rychlost načítání reportů a zkrátil se interval, ve kterém se přehledy aktualizují.
  • Zařazena možnost detailního výběru období, za které se zobrazují reporty, prostřednictvím šikovného kalendáře.
  • Podrobné interaktivní mapy, zobrazující geografické zacílení kampaní na úrovni kontinentů, států i jednotlivých kra­jů.
  • Umožněn snadný a rychlý export libovolných statistik do Excelu.
  • Vylepšen a zpřehledněn systém jednotlivých záložek, pro přepínání mezi základními statistikami, reakcemi i příjemci.

Zároveň Mailkit 1.6 přináší opět nepatrná vylepšení uživatelského rozhraní a uživatelé, používající funkci podmíněného doručení, zcela jistě ocení jeho rozšíření o možnost práce s aktuálním datem.