Hlavní navigace

Malé firmy mají úspěch s Avaya: nezávislá zpráva od přední analytické společnosti potvrzuje vedoucí postavení společnosti Avaya v komunikačních řešeních

[Tisková zpráva] Praha, 8. dubna 2008 – Společnost Avaya je podle nezávislé zprávy analytické firmy Canalys nejlepším poskytovatelem komunikačních řešení pro malé firmy (do 100 zaměstnanců) v severní Americe a v Evropě.

Zpráva Unified Communications (UC) společnosti Canalys sledovala dodávky malým firmám v roce 2007. Canalys se specializuje na zjišťování informací o trhu, jejich analýzu a poradenství pro přední světové technologické dodavatele. „Zpráva jasně ukazuje globální vedoucí postavení společnosti Avaya na důležitém a rostoucím trhu malých firem,“ říká Geoffrey Baird, viceprezident a generální ředitel divize Appliances, Mobile and Small Systems společnosti Avaya. „Naše zkušenosti ukazují, že malé firmy potřebují komunikační možnosti, s nimž vyřeší problémy jako jsou zvýšení produktivity a konkurování větším firmám i dalším lokálním společnostem. Naše řešení tyto požadavky splňují a společně s naší celosvětovou sítí prodejců přinášíme do malých firem nejnovější funkce.“

Více než čtyři miliony uživatelů po celém světě používá Avaya IP Office, klíčové řešení konvergovaných komunikací společnosti Avaya. IP Office je platformou pro aplikace unifikovaných komunikací pro malé firmy a Avaya tyto aplikace představila na začátku března na VoiceCon 2008, konferenci a veletrhu pro podniková řešení hlasových služeb, IP telefonie a konvergovaných komunikací. Aplikace pomáhají firmám zvyšovat efektivitu a rychlost tím, že jim dávají kapacity pro okamžitou odpověď, mobilitu a kontinuitu podnikání s praktickými podnikovými funkcemi za dostupnou cenu.

Podle Matthew Balla, analytika společnosti Canalys, mohou unifikované komunikace malým firmám teoreticky přinést výrazné úspory a dramaticky zvýšit jejich produktivitu. „Toto jsou přínosy, které potřebuje malá firmy kdykoliv, ale jsou zejména důležité během náročných podmínek, které na trhu panují dnes. ” říká M. Ball. „Mít přístup k dostupnému a funkčnímu řešení je pro malé firmy extrémně ceněná záležitost – a i pro prodejce, kteří obsluhují tento trh.“

Malé a střední firmy napříč Evropou využívají výhody a snižují náklady s Avaya Společnost adb24, primární telefonické centrum turecké letecké společnosti SunExpress, je zákazníkem Avaya. „Jako primární telefonické centrum pro oblíbenou leteckou společnost SunExpress začínalo adb24 před 10 měsíci s 12 operátory a nyní jich má 49. A 2 955 míst k naplnění v letadlech každý den. Předpokládáme, že na konci roku 2008 budeme mít 120 operátorů,“ říká Derya Cangor, generální ředitel společnosti adb24 Ltd. „Je to rychlý růst a potřebujeme reagovat na potřeby zákazníků okamžitě, abychom byli stále úspěšní. Vybrali jsme řešení Avaya na základě jeho kladných referencí a jsme naprosto spokojení. Ve skutečnosti jsme již upgradovali systém. Avaya je základním kamenem našeho úspěchu při našem růstu“ Dalším zákazníkem, který profituje z technologií Avaya, je německá půjčovna aut Swing Autovermietung, která má pět poboček. Aplikace unifikované komunikace Avaya na platformě IP Office jí umožnily zásadně zlepšit její služby zákazníkům. „Devadesát pět procent našich tržeb vzniká po telefonu nebo přes internet, a proto je spolehlivý komunikační systém nutností pro naše podnikání. Systém od společnosti Avaya je ideálním řešením a splňuje veškeré naše požadavky, zejména v oblasti služeb zákazníkům,“ říká Heinz Weilnböck, prokurista společnosti. „Například hovory zákazníků ohledně cen nebo rezervací se automaticky směrují do informačního oddělení, zatímco reklamace nebo fakturační záležitosti řeší servisní tým. To znamená, že naši zákazníci mají bezprostřední přístup k tomu správnému odborníkovi. A nyní jsme dostatečně flexibilní, abychom rychle nastavili telefonní stanice nebo zprovoznili komunikace v nové pobočce. Jako rostoucí malá firma máme nyní investice zajištěné na dlouhou dobu a disponujeme potřebnou flexibilitou.“

V bytovém domě Guggerbach ve švýcarském Davosu využívají obyvatelé i personál široké možnosti, které jim komunikace Avaya nabízejí. „Obyvatelé našeho domu, kterých je 117, se každý den spoléhají na špičkový komunikační systém Avaya, aby mohli žít aktivně a stejný systém zajišťuje bezpečnost všech obyvatel,“ říká Urs Tobler, manažer bytového domu Guggerbach. „Díky tomuto progresivnímu a integrovanému telekomunikačnímu systému si můžeme být jisti, že veškeré aspekty života našich obyvatel jsou náležitě a dynamicky spravovány. Toto komunikační řešení umožňuje, aby bytový dům Guggerbach nabídl atraktivní služby navíc a udržel si konkurenceschop­nost – s velmi dobrou návratností investic.“