Hlavní navigace

MALL.CZ a Kofola testují prodej nápojů přes internet

[Tisková zpráva] Praha, 27. ledna 2011 – Netradiční balíček nabízí svým zákazníkům internetová nákupní galerie MALL.CZ. Díky spolupráci se značkou Kofola si zákazníci mohou zakoupit balení 48 ks Kofola Original 2l. Součástí nabídky je doprava zdarma a populární Kofola prasátko.

MALL.CZ nabízí speciální balení 48 dvoulitrových lahví, a to s dopravou zdarma (přeprava 100 l nápoje má hodnotu 300 Kč) a plyšovým dárkem. Polovina plánovaného objemu se prodala již během prvního týdne konání akce a kampaň dále pokračuje – buď do 28. 2. nebo do vyprodání zásob. „S dosavadním průběhem akce jsme velmi spokojeni. Rychlé ubývání skladových zásob naznačuje, že netradiční prodejní kanál a nákup většího množství nápoje nemusí být pro koncového zákazníka bariérou, pokud přináší specifickou výhodu, kterou je v našem případě doprava zdarma a dárek navíc. Díky spolupráci s MALL.CZ zjišťujeme, že také v kategorii nápojů může být internet zajímavou součástí marketingového mixu,“ říká Egle Wehle, brand manažerka Kofoly.

„Důvodů pro spojení s Kofolou bylo více,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek, obchodní ředitel MALL.CZ. „Spojení dvou českých značek, které jsou úspěšné každá ve svém segmentu, nám přišlo marketingově i obchodně zajímavé. Nejedná se o jednorázovou akci, ve společných aktivitách budeme plánovitě pokračovat. Zadruhé jsme si chtěli otestovat, jak budou zákazníci reagovat na sortiment, který není zatím pro internetové obchodování obvyklý,“ dodává Tomáš Jeřábek.

Příklon k rychloobrátkovému zboží je MALL.CZ znatelný již nyní, kdy obchod úspěšně prodává například dětské plenky, dětskou výživu nebo krmení pro domácí mazlíčky. Přímo o zavedení stálého prodeje nápojů MALL.CZ aktuálně neuvažuje, s rozšiřováním nabídky zboží každodenní spotřeby však počítá.

„Zákazníci oceňují výhodná větší balení rychloobrátkového zboží, které díky nákupu přes internet nemusí složitě dopravovat domů vlastními silami,“ vysvětluje Tomáš Jeřábek.