Hlavní navigace

Marek Šalanda marketingovým ředitelem INTELEKU

[Tisková zpráva] Brno, 3. 4. 2009 – Marketingovým ředitelem společnosti INTELEK se stal Marek Šalanda, který má na starosti vedle ČR a SR také celý region EMEA. Vedle marketingových aktivit se věnuje především značkám Signamax, Solarix a Tenda.

Marek Šalanda působil 9 let ve vydavatelstvích, z toho 7 let jako šéfredaktor časopisů zaměřených na oblast ICT. Specializoval se na rozjezdy nových projektů a titulů, ať už v oblasti tištěných či elektronických médií. Posledních 5 let se intenzivně věnoval oblasti ICT byznysu, především vztahům mezi výrobci, distributory a prodejci, jejich prodejním strategiím a rozvoji na trzích střední a východní Evropy. Patřil mezi přední české publicisty věnující se právě této oblasti.

V posledních letech působil v managementu vydavatelství, kde se staral především o strategie jednotlivých titulů a jejich marketing.

Mezi jeho zájmy patří především cykloturistika a publicistika. Právě na kole absolvoval ve dvojici několikatýdenní až několikaměsíční přejezdy kontinentů a jejich částí. Zážitky a zkušenosti ze svých cest úspěšně publikuje.

O společnosti INTELEK spol. s r.o.
INTELEK (www.intelek.cz) je distributor komponent a systémů pro počítačové sítě na bázi optických a metalických kabelů, dodavatel moderních bezdrátových technologií pro licencované pásmo a průkopník technologie WiMAX v ČR. V portfoliu firmy jsou zastoupeny například značky Alvarion, Atrack, Proxim, RiT, Signamax, Solarix, Tenda a Extricom. INTELEK poskytuje obchodní a technickou podporu zákazníkům, iniciuje výrobu nových komponent a podílí se na vývoji produktů a jejich testování.