Hlavní navigace

Media.com Interactive realizovala RDS kampaň na Radiu 1

[Tisková zpráva]

MEDIA.COM interactive realizovala RDS kampaň na Radiu 1

MEDIA.COM interactive zařadil do nabídky mediamixu pro své klienty po SMS kampaních také RDS kampaně. Jako první vůbec byla realizována kampaň na RDS službě Radia 1, pro klienta Nokia. Kampaň začala 1.3.2003 a potrvá po celý rok. Podpořena je ještě formou self-promo upoutávek na radiu a webové strance Radia 1.

„Po úvodním zavedení ve formě více méně pasivní komunikace směrem k posluchači se budeme snažit o komunikaci interaktivní, například pomocí soutěží. Účelem kampaně je ukázat Nokia jako značku, která se snaží využívat nová média a technologie. Na hodnocení úspěšnosti je ale teď, po třech týdnech trvání kampaně příliš brzo, nicméně ohlasy se již začínají množit“ řekl Jan Čep, ředitel MEDIA.COM interactive.

MEDIA.COM interactive je fullservisová interaktivní agentura, realizující reklamní kampaně v on line prostředí . Díky zkušenostem a znalostem se MEDIA.COM interactive stal přední společností v integrované komunikaci na všech interaktivních platformách, vytvářející v digitálním světě úzký vztah mezi značkou a spotřebitelem.

Společnost MEDIA.COM interactive je dceřinnou společností MediaCom Praha, který je členem mezinárodní sítě MediaCom Worldwide. Více informací najdete na www.mcinterac­tive.cz.