Hlavní navigace

Mediální trh očekává další silný postup internetu

21. 5. 2008

[Tisková zpráva] 21. května 2008 - Na včerejší celodenní konferenci o internetové reklamě s názvem Internet Advertising Conference 2008, kterou uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu, se sešlo téměř 240 odborníků z mediálně-inzertní oblasti. Shodli se na tom, že internet jako médium zažívá vzestup svého vlivu ve srovnání s ostatními mediatypy.

Ve Slovanském domě v Praze se včera uskutečnila nejvýznamnější konference o internetovém marketingu v České republice Internet Advertising Conference 2008 (http://iac.spir­.cz). Téměř 240 účastníků konference, především z řad zástupců reklamního a marketingového trhu v České republice, vyslechlo celkem 16 přednášek a jednu panelovou diskusi, vše se zaměřením na aktuální trendy na českém internetovém trhu. Celá akce vyvrcholila na následném společenském večeru. Odborným garantem a pořadatelem konference bylo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), produkci zajistila společnost Internet Info.

„Jsme moc rádi, že se potvrdil náš předpoklad o tom, že podobně zaměřená odborná akce, která by postihovala celou širokou cílovou skupinu všech zainteresovaných, na českém internetovém trhu chyběla. Věřím, že si z ní účastníci odnesli spoustu zajímavých podnětů, poznatků, ale i kontaktů,“ hodnotí konferenci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka pořadatelského Sdružení pro internetovou reklamu.

Konferenci zahájil zástupce Sdružení pro internetovou reklamu Tomáš Búřil s představením všech aktivit tohoto sdružení. V prvním bloku přednášek nazvaném Landscape dále vystoupil Štěpán Wolde (Media One) s analýzou investic na českém mediálním trhu. Mírně provokativní prezentací představil rizika, limity a výhody jednotlivých mediatypů Daniel Köppl (Marketing&Media). Ten také zasedl společně s Tomášem Búřilem (Seznam.cz), Tomášem Řehákem (OMD Digital) a Štěpánem Wolde (Media One) v panelové diskuzi na téma trendy a budoucnost internetové inzerce. První část konference zakončil s problematikou webu 2.0 zahraniční host – Balint Hamvas (Mediaedge:cia Maďarsko).

V druhém bloku s názvem Výzkum a měření efektivity kampaní na internetu se u řečnického pultu postupně vystřídali Vít Smékal (OMD), Jiří Chomát (Seznam.cz) a Robert Renč (Centrum.cz Holdings). Jak namíchat správný marketingový mix poradil Július Hájek (Microsoft). Mimořádně zajímavou ukázku fungování a vyhodnocování webtestů oční kamerou představil Ondřej Herink (GfK Praha). Jiří Malý (Advertures) uzavřel blok s tématem webové analytiky.

Poslední část konference nazvaná Marketing a reklama na internetu přinesla především několik poutavých case studies. Dominik Hrodek (Strategie) s Tomášem Jindříškem (OgilvyInteractive) na případových studiích ze zahraničí ukázali současné trendy v online marketingu, David Antoš (Lupa.cz) mluvil o uvadajícím smyslu značek a Eva Štípková (Vodafone) předvedla, jak používají ve Vodafonu online komunikační nástroje v doplnění s dalšími kanály kampaně. Jaroslav Cír (Unilever) představil značky, které úspěšně dokázaly navázat dialog s uživateli internetu. Martin Klofanda (Kofola Group) zase rozebral oblíbené kampaně této značky z posledních let, včetně hitu loňských vánoc – internetových andělských pohlednic. Celou konferenci uzavřel Petr Šrámek (LMC) s možnostmi využití internetu při budování značky zaměstnavatele. Programem konference provázel moderátor Jakub Železný.

Měšec.cz: Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Kdy vám stát dá na stěhování 50 000 Kč?

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Lupa.cz: Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Propustili je z Avastu, už po nich sahá ESET

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Lupa.cz: Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Google měl výpadek, nejel Gmail ani YouTube

Vitalia.cz: Dáte si jahody s plísní?

Dáte si jahody s plísní?

Lupa.cz: Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Seznam mění vedení. Pavel Zima v čele končí

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

DigiZone.cz: Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

Rádio Šlágr má licenci pro digi vysílání

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Root.cz: Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

Vypadl Google a rozbilo se toho hodně

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte