Hlavní navigace

Microsoft a Siemens společně uvádějí novou éru sjednocené komunikace

[Tisková zpráva] SAN FRANCISCO — 30. června 2006 — Společnosti Siemens a Microsoft ohlásily rozšíření globální spolupráce při transformaci telefonních služeb, audio-, video- a webových konferencí, instant messagingu a elektronické pošty v jedinou unifikovanou komunikační platformu. Společný postup obou firem vychází ze sdílené vize sjednocené komunikace, jejímž základem je uživatel a eliminace hranic mezi různými formami komunikačních systémů. Dnešní krok je logickým pokračováním existujících snah obou firem integrovat svá řešení na systémech Microsoft® Exchange Server a Microsoft Office Live Communications Server.

Základ společné iniciativy budou tvořit nové produkty a služby systémové integrace a podpory společnosti Siemens, zaměřené na integraci softswitche Siemens HiPath 8000 pro telefonii v reálném čase se systémy Microsoft Exchange Server a Microsoft Office Live Communications Server. Při integraci se rovněž počítá s využitím middlewaru Communications Broker z aplikační sady HiPath OpenScape. Toto řešení umožní firemním zákazníkům efektivní přechod od tradiční komunikace, založené na pobočkových ústřednách a hlasových schránkách, k systémům Microsoft Office Communications Server 2007 a Exchange Server 2007.

Spojení technologie, služeb a podpory umožní firemním zákazníkům implementovat platformu Microsoft pro sjednocenou komunikaci, která mj.nabízí inovativní správu internetových hovorů, konferenční hovory, jednotnou hlasovou poštu (unified messaging) a instant messaging. Tento přístup nabízí evoluční způsob zavádění funkcí sjednocené komunikace v organizacích a zajišťuje maximální bezpečnost a kvalitu služeb.

„Se změnami ve způsobu a organizaci práce firmy přicházejí na to, že prostředí sjednocené komunikace snižuje náklady na komunikaci a zároveň rozšiřuje její možnosti, čímž zajišťuje jejich konkurenceschop­nost,“ řekl Anoop Gupta, korporátní viceprezident divize pro sjednocenou komunikaci společnosti Microsoft. „Společná iniciativa Microsoft a Siemens přinese našim zákazníkům jednoduchý a flexibilní přístup k celé řadě řešení pro sjednocenou komunikaci.“

„Spojení našich zkušeností v oblasti integrace s robustností technologií Microsoft a Siemens umožní zákazníkům plně využít výhod sjednocené komunikace – vyšší produktivity a snížení nákladů – na základě vysoce kvalitní a spolehlivé platformy, aniž by přicházeli o podporu existujících zařízení a aplikací,“ uvedl Thomas Zimmermann, prezident oblasti podnikových sítí společnosti Siemens. „Prověřená kvalita integračních služeb, poskytovaná prostřednictvím našich integračních kanálů, rovněž hraje významnou roli při zajišťování podpory a kvality implementace těchto nových výkonných řešení.“